برچسب قيمت 1800 دلاری برای ساعت لوکس اندروید Carrera!

برچسب قيمت 1800 دلاری برای ساعت لوکس اندروید  Carrera!

کاررا (Carrera) ، اولين ساعت اندرويد از شرکت سوييسی تگ هور (Tag Heuer) ، نهم نوامبر (18 آبان ماه ) به بازار می آيد . تگ هور به زودی محصولات اندرويد خود را به بازار می فرستد . کاررا اوايل سال 2016 به بازار عرضه می شود اما قيمت و تاريخ دقيق ارائه اين محصول مشخص نيست .</p>

در يک مصاحبه خبری با CNBC گفته شد ، از اين محصول در شهر نيويورک رونمايی خواهد شد . فروش ساعت های اپل با قيمت 1500 دلار ، ايده ساخت و فروش کاررا را به وجود آورد .دليل ديگر ساخت کاررا اين بوده است که ساعت های اندرويد ، حالا با iPhone نيز کار می کنند ، اگرچه راندمان آن ها در کنار يک گوشی اندرويد بالاتر می رود اما اهميت اين موضوع در چيست ؟ قيمت بيشتر ساعت های اندرويد در حدود 300 دلار است که در برخی مدل ها مانند ساعت های هوآوی (Huawei) به 800 دلار نيز می رسد . از اين رو بايد ديد که آيا تگ هور می تواند کاربران را قانع سازد تا به جای خريد ساعت های لوکس به خريد ساعت های اندرويد روی آورند . سازگاری iPhone نيز به اين موضوع کمک می کند زيرا بيش تر تحقيقات نشان داده است ، اکثر افرادی که درآمد بالايی دارند ، دستگاه های اپل را به گوشی های همراه اندرويد ترجيح می دهند .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر