سامسونگ گلکسی اس10 5جی: یک گوشی بدون شبکه

سامسونگ گلکسی اس10 5جی: یک گوشی بدون شبکه

گوشی سامسونگ گلکسی اس10 5جی آخرین محصول شرکت سامسونگ است. شرکت سامسونگ ادعا کرده که سرعت این گوشی از شبکه‌های LTE امروزی بیشتر است. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد: هنوز شبکه‌ی 5جی فراگیر نشده و در بیشتر کشورهای دنیا وجود ندارد و هنوز معلوم نیست که چه زمانی شاهد آن خواهیم بود. 
دلیل این که سامسونگ تاریخ انتشار و قیمت اس10 5جی را اعلام نکرده مشخص است. شرکت سامسونگ زمانی گوشی اس10 5جی را منتشر خواهد که شبکه 5جی فراگیر شود. در زمان معرفی این گوشی جدید، کشور ایالات متحده هنوز به سیستم 5جی مجهز نیست و شرکت‌های ارائه دهنده هیچ صحبتی درمورد برنامه خود برای انتشار آن نکرده‌اند. به همین دلیل با این که تاریخ انتشار گوشی تاشوی گلکسی مشخص شده هنوز معلوم نیست اس10 5جی چه زمانی منتشر خواهد شد. 
شاید شرکت ارائه دهنده ورایزون ادعا می‎کند که شبکه جی5 را ارائه داده اما هنوز این شبکه برای گوشی‌ها قابل دسترسی نیست. درحالی که این شرکت اعلام کرد که شبکه TF 5جی جای اینترنت تلفن ثابت را خواهد گرفت اما هنوز با دستگاه‌های موبایل 5جی ورایزون سازگار نیست و برای شبکه‌ی NR 5جی استاندارد هنوز زمان فراگیر شدن آن مشخص نیست. اما پس از رونمایی از این گوشی جدید سامسونگ، شرکت ورایزون نیز گفت که قصد دارد تا آخر سال 2019 حداقل سی شهر امریکا را به شبکه 5جی مجهز کند اما چنین کاری به زمان بسیار زیادی نیاز دارد و مشکل اینجاست که سامسونگ قول داده گوشی اس10 جی5 در نیمه اول سال 2019 منتشر خواهد شد. 
مدیر عامل شرکت ورایزون، هانس وست‎برگ، در این مورد گفت که انتشار اس10 5جی خیلی زمان دوری نخواهد بود اما همین فردا هم نیست. علاوه بر آن حتی اگر در ایالات متحده هم باشید تنها در بعضی مکان‌های محدود می‌توانید از تکنولوژی 5جی روی گوشی خود لذت ببرید. 
اس10 جی5 مشکلی را بیان می‌کند که به طور کلی به همه‌ی گوشی‌های جی5 اطلاق می‌شود چرا که در کنگره جهانی موبایل امسال شاهد گوشی‌های 5جی بیشتری خواهیم بود که شبکه برای هیچ‌کدام از آن‌ها موجود نیست. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا سامسونگ درحالی که می‌دانست شبکه‌ی 5جی موجود نیست گوشی اس10 5جی خود را معرفی کرد؟ اگر قصد معرفی محصول جدید خود را داشت منطقی‌تر نبود که گوشی گلکسی فولد را معرفی می‌کرد؟ بدون اعلام تاریخ انتشار و قیمت اس10 5جی تنها باعث شد که گوشی جدید معمولی اس10 که در چند روز آینده فروش آن شروع می‎شود کمتر مورد توجه قرار بگیرد. اگر قصد خرید گوشی اس10 را داشته باشید به احتمال زیاد این موضوع که می‌دانید نسخه‌ی 5جی آن در راه است، باعث شود که از تصمیم خود صرف نظر کنید.  

 

خبرهای مرتبط:

گلکسی فولدهای دست ساز کاربران را ببینید؛ تمسخر سامسونگ بین کاربران توییتر

گلکسی اس 10 پلاس؛ دارای بهترین دوربین اصلی و سلفی در بین گوشی‌های هوشمند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر