مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2019 نسل جدید کنسول‌های ایکس‌باکس را معرفی کند

مایکروسافت قصد دارد در مراسم E3 2019 نسل جدید کنسول‌های ایکس‌باکس را معرفی کند

درحالی که سونی اعلام کرده که در بزرگ‎ترین مراسم بازی‌های ویدئویی امسال شرکت نخواهد کرد اما مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس خبری مراسم E3 2019 حضور پررنگی داشته باشد. به گزارش شبکه خبری گیمینگ فرانسوی، JeuxVideo، این شرکت قصد دارد خط تولید نسل جدید ایکس‌باکس‌های خود را معرفی کند. 
البته مایکروسافت هنوز قصد ندارد نام محصولات و یا جزئیات قیمت را بیان کند اما تأیید کرده که در این مراسم دو دستگاه جدیدی که سال دیگر منتشر می‌شوند معرفی خواهند شد. آخرین کنسول مایکروسافت، ایکس‌باکس وان ایکس، در پاییز سال 2017 معرفی شد. 
در مراسم E3 پارسال، شرکت مایکروسافت قسمت بعدی بازی Halo، با عنوان Halo Infinite را معرفی کرده و اعلام کرد که این بازی روی کنسول‎های ایکس‎باکس، کامپیوترهای شخصی و گوشی‎های موبایل موجود خواهد بود ( بنا به گزارشی به زودی این بازی برای نینتندو سوئیچ هم منتشر خواهد شد). برخلاف شرکت سونی که درمورد نسل بعدی سرویس‌ها و سخت‌افزارهایش بسیار ساکت است، شرکت مایکروسافت اعلام کرده که نام سرویس فضای ابری این شرکت xCloud است و نسخه‌ی آزمایشی آن امسال منتشر خواهد شد. 
دی ماه نام‌های مستعار کنسول‌های مایکروسافت لو رفت. نام یکی از آن‌ها آناکندا و دیگری لاک‌هارت بود که تحت پروژه‌ای با نام اسکارلت ساخته می‌شوند. گفته می‌شود که دو کنسول به صورت همزمان منتشر خواهد شد. شایعات دیگر مبنی بر این است که مدل بالاتر با نام مستعار آناکندا دارای درایو حالت جامد و مدل پایین‌تر با نام مستعار لاک‌هارت بدون دیسک است و از xCloud استفاده می‌کند اما دارای قابلیت تبدیل دیسک به دیجیتال بوده و کاربران می‌توانند بازی‌ها را از طریق دیسک روی کنسول خود نصب کنند. بنا به گزارش JeuxVideo ، دستگاه‌های ایکس‌باکس جدید با نسل موجود سخت‌افزارها سازگار هستند و بازی Halo Infinite علاوه بر ایکس‌باکس‌وان ایکس و وان اس برای دو کنسول جدید نیز منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

باگ 19 ساله نرم افزار WinRAR پیدا شد؛ نسخه به‌روز شده را دانلود کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر