سامسونگ گلکسی نوت 10: یک گوشی 5جی با دوربین کواد لنز

سامسونگ گلکسی نوت 10: یک گوشی 5جی با دوربین کواد لنز

سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس10 از دو دوربین گرفته ( گلکسی اس10 ای) تا چهار دوربین ( گلکسی اس10 5جی)، تنوع بسیار زیادی دارند. اما به نظر می‌رسد که گوشی جدید این شرکت بسیار گران خواهد بود اما اگر کمی صبر کنید شاید بتوانید یک گوشی کمی ارزان‌تر با چهار دوربین بخرید چرا که به نظر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 یک گوشی با دوربین کواد لنز است. 
البته سایت SamMobile که این خبر را منتشر کرده هنوز نگفته که این اطلاعات را از کجا به دست آورده درنتیجه هنوز خیلی نمی‌توان از منبع آن مطمئن بود. اما این خبر خیلی هم دور از ذهن نیست زیرا وجود چهار دوربین گوشی گلکسی نوت10 را از گلکسی اس10 پلاس متمایز می‌کند. به خصوص که صفحه نمایش گوشی گلکسی اس10 پلاس به بزرگی گلکسی نوت 9 است. 
هنوز معلوم نیست که مشخصات این لنزها به چه صورت است. ممکن است که مشخصات آن شبیه به گلکسی اس10 5جی  با لنز اولترا-واید 16 مگاپیکسلی، یک دوربین تلفوتو 12 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر و همچنین سنسور تشخیص عمق 3 بعدی باشد. اما هنوز چیزی تأیید نشده است. 
درحالی که احتمال می‌رود قیمت این گوشی از اس10 5جی کمتر باشد اما قطعاً یک گوشی ارزان‌ قیمت نخواهد بود. اگر این گوشی 5جی باشد قیمت آن قطعاً برابر با اس10 و اس10 پلاس و یا حتی بیشتر خواهد بود. گوشی‌های نوت معمولاً کمی گران‌تر از سری اس هستند، درنتیجه احتمالاً قیمت آن چیزی حدود 1000 دلار باشد که برابر با قیمت اس10 پلاس و قیمتی است که نوت 9 در ابتدا به فروش می‌رسید. 
این منبع همچنین اعلام کرده که فبلت پرچم‌دار بعدی سامسونگ دارای شماره مدل SM-N975F است. این شماره کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که شماره مدل‌های گلکسی نوت معمولاً 0 است و نه 5. SamMobile حدس می‌زند که شماره 5 اشاره به 5 جی بودن مدل گوشی است اما شبکه 4جی نیز پشتیبانی می‌شود. البته همه چیز فعلاً در حد حدس و گمان است و تا مرداد ماه که گلکسی نوت 10 به طور رسمی معرفی نشود نمی‌توان به طور دقیق نظر دارد. 

 

بیشتر بخوانید:

نوکیا 9 با دوربین پنج‌گانه رونمایی شد

سامسونگ گلکسی اس10 5جی: یک گوشی بدون شبکه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر