تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرد که در حال تولید محصولات جدیدی است که هوش از سرتان می‌برد

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرد که در حال تولید محصولات جدیدی است که هوش از سرتان می‌برد

اگر فکر می‌کردید که ایده‌های نوآورانه اپل به آخر رسیده باید بدانید که مدیر عامل اپل، تیم کوک، در نشست سالانه‌ی سرمایه گذاران اپل اعلام کرد که این شرکت درحال طراحی محصولاتی است که هوش از سرتان خواهد برد. بنا به گزارش بلومبرگ، کوک گفت که شرکت اپل درحال طراحی و تولید محصولاتی است که در آینده منتشر خواهند شد اما متأسفانه هیچ چیز درمورد ماهیت این محصولات جدید نگفت. 
کوک اعلام کرد که محصولات «فوق العاده‌ای» مرتبط با اپل واچ و ایرپاد منتشر خواهد شد. او همچنین خاطرنشان کرد که اپل واچ به مرور زمان قابلیت‌های مرتبط با سلامت بیشتری دریافت خواهد کرد. کوک اضافه کرد که در تلاش است تا قیمت آخرین مدل مک‌بوک ایر را پایین آورد تا کاربران بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند. 
از آنجایی که کوک توضیح زیادی درمورد محصولات جدیدش نداد خودمان ناچاریم به نتیجه برسیم. آیا کوک قصد دارد عینک واقعیت مجازی خود را توسعه دهد؟ آیا قصد دارد اتومبیل خودران که به طور کامل توسط اپل طراحی و تولید شده را منتشر کند؟ چرا که این شرکت مدت‌هاست که درحال کار کردن روی تکنولوژی خودگردان است. البته بیشتر درحال توسعه نرم‌افزار این تکنولوژی است. 
یک محصول دیگر اپل که به طور قطع به زودی منتشر خواهد شد سرویس استریمینگ ویدئو است که برای رقابت با نتفلیکس و هولو منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد از این سرویس می‌توان برای خواندن اخبار و همچنین گیمینگ نیز استفاده کرد. شرکت اپل قصد دارد همه‌ی خطوط تولید خود، از ایرپاد گرفته تا ایرپد، از نو بسازد. درنتیجه منتشر محصولات کاملاً جدید از این شرکت در سال 2019 باشید. اما هنوز نمی‌توان گفت که این محصولات هوش از سر ما خواهد برد یا چیزی مشابه محصولات قبلی خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

سوفیای کوچک؛ رباتی عروسکی که به کودکان برنامه نویسی آموزش می‌دهد

کوین هایو؛ محبوب‌ترین کد دزدی ارز دیجیتال برای هکرها، به کارش پایان می‌دهد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

هادی

یک‌شنبه, 12 اسفند 1397

هوآوی کار اپل و سامسونگ رو بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت یکسره میکنه

پاسخ

ثبت نظر