بهترین گوشی دوربین‌دار کمتر شناخته شده در مراسم MWC 2019

بهترین گوشی دوربین‌دار کمتر شناخته شده در مراسم MWC 2019

بهترین گوشی دوربین‌دار کمتر شناخته شده در مراسم MWC 2019 را در فیسیت ببینید.

از گوشی پنج دوربینه نوکیا 9 پیورویو گرفته تا گوشی تاشو هواوی میت ایکس گوشی‌های دوربین‌دار خیلی خوبی در مراسم  MWC 2019 معرفی شد اما یکی از بهترین گوشی‌ها در این مراسم متعلق به شرکتی بود که به احتمال زیاد نام آن را نشنیده‌اید: های‌سنس (Hisense). 
های‌سنس بیشتر برای لوازم الکترونیکی بزرگ‌تر مثل تلویزیون و یخچال معروف است اما دوربین گوشی جدید این شرکت، Hisense U30  دارای یکی از بهترین دوربین‌های کل مراسم بود. مشخصات دوربین گوشی Hisense U30 بسیار خوب است. این دوربین دارای لنز دوگانه است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی نیز یک دوربین به سبک هول-پانچ 20 مگاپیکسلی قرار دارد. 
دوربین پشت گوشی خیلی سریع روی اشیاء و محیط فکوس می‌کند و از اشیاء دور و نزدیک با جزئیات خیلی بالایی عکس برداری می‌کند. درضمن قابلیت‌های دیگر دوربین این گوشی مثل پاناروما و پرتره نیز خیلی خوب عمل می‌کنند. البته سرعت شاتر این گوشی خیلی بالا نیست و ممکن است لحظات به خصوصی را از دست بدهد. اما این موضوع تنها در بعضی مواقع خاص که نیاز دارید از یک لحظه عکس برداری کنید مشکل‌ساز خواهد بود. دوربین سلفی نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و سرعت شاتر آن نیز بسیار خوب است. 
البته دوربین تنها نکته‌ی تحسین برانگیز گوشی Hisense U30 نیست بلکه طراحی چرمی آبی و طلایی پشت گوشی، صفحه نمایش O-Infinity ساخته شده با تکنولوژی تلویزیون‌های های‌سنس و باتری 4500 میلی آمپری نیز این گوشی را در نوع خود منحصر به فرد کرده است. 

hisense


هنوز تاریخ انتشار این دستگاه حتمی نیست اما گفته می‌شود که تابستان در اروپا و پیش از آن در چین منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت گوشی Hisense U30 چیزی بین 230 تا 450 دلار خواهد بود. تا بهار سال بعد اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

گوشی تاشو، جدیدترین محصول شرکت انرجایزر

ردمی نوت 7 پرو؛ میانرده خوش قیمت شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر