سامسونگ گلکسی A60، جایگزین ارزان قیمت برای گلکسی S10

سامسونگ گلکسی A60، جایگزین ارزان قیمت برای گلکسی S10

مشخصات و قابلیت‌های گوشی سامسونگ گلکسی A60 روی اینترنت منتشر شده و اگر این اطلاعات صحیح و دقیق باشند می‌توانیم برای اولین بار آن را با آخرین گوشی پرچم‌دار سامسونگ مقایسه کنیم. این اطلاعات که از طریق سایت SlashLeaks منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی رقیب سختی برای گوشی‌ای پرچم‌دار گلکسی S10 خواهد بود. 
بنا به اطلاعات منتشر شده A60 دارای سه دوربین است. یک سنسور 32 مگاپیکسلی، یک لنز واید 8 مگاپیکسلی و یک اسنپر سوم 5 مگاپیکسلی. جالب اینجاست که هیچ‌کدام از گوشی‌های سری گلکسی S10 دوربین 32 مگاپیکسلی ندارند. درعوض دارای یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز تلفوتو 16 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا-واید 16 مگاپیکسلی هستند. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد دوربین گلکسی A60 رقیب بسیار بزرگی برای دوربین گوشی‌های  S10 است. البته مشخصات دوربین S10 را نیز نباید دست کم گرفت. 
گوشی A60 همچنین دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که بسیار بهتر از دوربین 10 مگاپیکسلی مدل‌های گلکسی S10 است ( البته گوشی S10 Plus دارای دوربین جلو دولنزه است که توسط آن می‌توان پرتره‌های هنری گرفت). به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی A60 را به یک گوشی مخصوص عکاسی تبدیل کند. 
علاوه بر آن به نظر می‎رسد که A60 دارای سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش است. این قابلیت در گوشی ارزان قیمت S10، مدل Galaxy S10e وجود ندارد. از نظر مشخصات دیگر نیز به نظر می‎رسد گوشی A60 در آن‌ها از S10 بهتر است. این گوشی دارای دوربین 4500 میلی آمپر بر ساعت و صفحه نمایش آمولد 6.7 اینچی است. این قابلیت ‌ها تنها در مدل گلکسی S10 Plus جی5 وجود دارد. 

گلکسی ای


در عکس زیر می‌توانید تصویر ارائه شده برای گوشی گلکسی A60 را ببینید. دوربین‌های پشت به صورت عمودی قرار گرفته و دوربین جلو در وسط تصویر قرار دارد. درضمن گفته می‌شود که این گوشی در فروردین یا اردیبهشت ماه سال 1398 منتشر شده و دارای 128 گیگابایت حافظه و 6 یا 8 گیگابایت رم خواهد بود. 

گلکسی ای 60


سری گلکسی A همیشه جایگزین ارزان قیمتی برای سری پرچم‌دار گلکسی S بوده است درنتیجه انتظار نمی‎رود که این گوشی به اندازه‌ی گوشی‌های سری S10 گران قیمت باشد. قیمت گوشی گلکسی A50 چیزی بین 340 تا 450 دلار است و با توجه به ارتقای قابلیت‌های A60 انتظار می‌رود که قیمت آن کمی بیشتر باشد. 
قابلیت‌های منتشر شده برای گوشی A60 زیادی خوب هستند که واقعی به نظر برسند درنتیجه انتظار می‎رود که اگر این اطلاعات صحت داشته باشند قیمت این گوشی بیشتر نزدیک به گوشی‌های سری S10 باشد. فعلاً برای اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم تا این گوشی به طور رسمی معرفی شود. 
هم اکنون گوشی‌های گلکسی A30 و A50 منتشر شده‌اند و چیزهایی درمورد  A10 به گوش می‌خورد. درضمن گفته می‌شود که مدل‌های A40 و A90 نیز درحال ساخت هستند. درحالی که روند عددی این سری کمی عجیب به نظر می‌رسد اما باید ببینیم که این دستگاه‌ها در مقایسه با سری گلکسی S10 چطور عمل می‌کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس 10 به صورت غیر رسمی در ایران عرضه شد

سامسونگ گلکسی نوت 10: یک گوشی 5جی با دوربین کواد لنز

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر