آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10 بالاخره منتشر شد

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10 بالاخره منتشر شد

شرکت مایکروسافت بالاخره به این نتیجه رسید که می‌تواند آپدیت اکتبر 2018 را که پر از مشکل بود منتشر کند. این شرکت اعلام کرد که :« با استفاده از داده و بازخوردی که ما از طرف مشتریان، OEMها، ISVها، شرکا و مشتریان تجاری ویندوز10 دریافت کردیم، نسخه‎ی 1809 (آپدیت اکتبر 2018) به طور گسترده منتشر شده است.» 
درنتیجه مایکروسافت معتقد است که این آپدیت آماده است تا به همه‎ی کامپیوترهای ویندوز حتی کامپیوترهای تجاری تحویل داده شود ( ثبات و امنیت کامپیوترهای تجاری موضوعی بسیار مهم و حساس است). آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10 از زمان انتشار مشکلات بسیار زیادی داشت و باگ‌های خیلی مشکل‌ساز ( مثل حذف فایل) باعث شد تا مایکروسافت برای یک ماه کامل جلوی انتشار آن را بگیرد و پس از آن با این که دوباره منتشر شد اما باز هم روند گسترش آن بسیار آهسته صورت گرفت. 
البته هنوز آپدیت اکتبر 2018 تنها برای یک چهارم کامپیوترهای ویندوز10 منتشر شده است. حتی شایعاتی مبنی بر این که بعضی از کامپیوترها به طور کلی آپدیت اکتبر 2018 را دریافت نخواهند کرد شنیده می‎شود و این کامپیوترها آپدیت‌های لازم را در آپدیت بعدی که آپدیت آوریل 2019 نام دارد در ماه آینده دریافت خواهند کرد. احتمالاً به همین دلیل مایکروسافت تلاش دارد تا آپدیت اکتبر 2018 را زودتر منتشر کند چرا که زمان زیادی ندارد. اما این عجله ممکن است باعث شود باز هم مشکلاتی در این نسخه نادیده باقی بمانند. 

 

بیشتر بخوانید:

آپدیت ویندوز10 باعث کاهش عملکرد در بعضی از بازی‌ها می‌شود

مایکروسافت ماشین حساب ویندوز را به‌صورت متن باز در گیت هاب منتشر کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ساسان فیروزکوهی

شنبه, 10 فروردین 1398

ااااااااااآپدیت کردم که به فنا رفت ! حالا برای ریستور کردن تو سیفمود میرم ، دوچار مرگ آبی میشه... یه کمک کنید تو رو به جد گرامیتان... همش کرگ ابی .. الن که رنگش سبزه. هیچ ویندوز شو ااااااااااااااااااااااپدیت نکنه...

پاسخ

ثبت نظر