با سریال جدید و تعاملی شبکه‌ی نتفلیکس مهارت‌های خود را در طبیعت وحشی بسنجید

با سریال جدید و تعاملی شبکه‌ی نتفلیکس مهارت‌های خود را در طبیعت وحشی بسنجید

آیا شما توان آن را دارید تا در طبیعت وحشی زنده بمانید؟ نتفلیکس اخیراً به بینندگان خود این امکان را می‌دهد تا با سریال تعاملی جدید مهارت‌های ماجراجویانه‌ی خود را آزمایش کنند. در این سریال شما به جای ماجراجو و مستندساز معروف انگلیسی، بیر گریلز تصمیم می‌گیرید. نام این برنامه که You Vs. Wild ، اسپین‌آفی از مستند حیات وحش برنامه‎ی گریلز، Man Vs. Wild است که در آن گریلز به تنهایی با تیم فیلم‎برداران به ماجراجویی در طبیعت وحشی می‌پردازد. 
You Vs. Wild که در تاریخ 21 فروردین با فرمتی مشابه Black Mirror: Bandersnatch منتشر می‎شود. در Bandersnatch شما می‎توانید در هر چیزی طی روند داستان، از صبحانه‎ای که کاراکترها می‎خورند تا تصمیمات مهم و حتی خشونت آمیز دخالت کنید. در این سریال جدید گریلز با تهدیدهای طبیعی زیادی از جمله صخره‌های بلند و شیرهای کوهی روبه‎رو می‎شود و سعی می‌کند مسیر خود را تا شهر پیدا کند. اما اینبار شما باید برای او تصمیم بگیرید. 
از آنجایی بیر گریلز یک انسان واقعی است انتظار نمی‎رود که ببینیم واقعاً شیرهای کوهی او را تکه پاره کنند اما می‎توانیم انتخاب کنیم که با چه خطراتی روبه‎رو شود، چطور با آن‎ها مقابله کند و با توجه به تصمیمات ما سرنوشت او رقم می‎خورد. 
نتفلیکس به طور گسترده روی رسانه تعاملی سرمایه گذاری کرده است و قصد دارد برنامه‌های بیشتری را با فرمت Bandersnatch تولید کند. حال که بینندگان حق انتخاب بسیار زیادی از بین پلتفرم‌های استریمینگ مثل دیزنی پلاس و اپل تی‌وی پلاس دارند نتفلیکس باید تمام تلاشش را بکند تا بتواند از این رقابت پیروز بیرون بیاید. 

 

بیشتر بخوانید:

در قسمت جدید سریال آینه سیاه (black mirror) خودتان انتخاب می‌کنید که داستان چطور پیش برود

همه چیز درمورد اپیزود تعاملی سریال آینه سیاه Bandersnatch

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر