مایکروسافت در سکوت سرفیس بوک2 جدید خود را با پردازنده نسل 8 اینتل Core i5 منتشر کرد

مایکروسافت در سکوت سرفیس بوک2 جدید خود را با پردازنده نسل 8 اینتل Core i5 منتشر کرد

مایکروسافت در سکوت یک نسخه‎ی جدید از لپ‎تاپ سرفیس بوک2 خود را منتشر کرده که با نسل هشتم پردازنده‎ی اینتل Core i5 می‎آید. این لپ‎تاپ چیزی است بین سرفیس بوک2 مدل پایین با پردازنده‎ی نسل 7 اینتل Core i5 و نسخه‎ی مدل بالا با پردازنده‎ی نسل 8 اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا. 
پردازنده‎ی نسل هشتم Core i5 در سرفیس بوک2 میان رده چهارهسته‎ای است. این درحالی است که پردازنده‎ی نسل هفتم Core i5 مدل پایین تنها دوهسته‎ای است. این ارتقا باعث می‎شود که سرفیس بوک2 جدید در انجام چندین کار و عملکرد کلی بسیار بهتر از مدل قبلی باشد. 
مدل جدید سرفیس بوک دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه PCIe SSD 256 گیگابایتی و صفحه نمایش 13.5 اینچی است. قیمت آن 1500 دلار است که حدود 200 دلار بیشتر از سرفیس بوک2 با پردازنده‎ی نسل هفتم  Core i5 است. درحال حاضر این نسخه تنها در امریکا موجود است اما امید می‎رود که به زودی در سراسر دنیا منتشر شود. مایکروسافت یک سرفیس بوک2 پانزده اینچی نیز دارد اما پرازنده‎ی نسل هشتم  Core i5 تنها برای نسخه‎ی 13 اینچی موجود است. 

 

بیشتر بخوانید:

ذن بوک S13، کم حاشیه‌ترین لپ تاپ دنیا در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد

چرا CES 2019 تقریباً به صورت کامل به لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی اختصاص داشت؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر