از حالا به بعد کاربران پلی‎استیشن4 می‎توانند نام PSN خود را تغییر دهند

از حالا به بعد کاربران پلی‎استیشن4 می‎توانند نام PSN خود را تغییر دهند

سونی اعلام کرد که کاربران پلی‎استیشن4 می‎توانند آی‎دی پلی‎استیشن نتورک آنلاین خود را تغییر دهند. بنا به پست وبلاگی رئیس شبکه اجتماعی سونی، سید شومان، از امروز تمام کاربران پلی‎استیشن4 خواهند توانست روی PSN، آی‎دی آنلاین خود را تغییر دهند. 
درضمن شما از طریق مرورگر وب نیز می‎توانید آی‎دی آنلاین خود را تغییر دهید و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که وارد حساب پلی‎استیشن نتورک خود شوید. سونی می‎گوید که این تغییر تنها از طریق سیستم پلی‎استیشن4 یا مرورگر وب امکان پذیر است درنتیجه شما نخواهید توانست آن را روی پلی‎استیشن3 یا ویتا تغییر دهید. 
سونی می‎گوید که اولین باری که آی‎دی خود را تغییر دهید می‎توانید این کار را به رایگان انجام دهید اما پس از آن باید ده دلار بپردازید، مگر این که کاربر پلی‎استیشن پلاس باشید که در آن صورت هزینه برای شما 5 دلار خواهد بود. البته همه‎ی بازی‎ها قابلیت تغییر آی‎دی آنلاین را پشتیبانی نمی‎کنند. 
البته همه‎ی بازی‎ها قابلیت تغییر آی‎دی آنلاین را پشتیبانی نمی‎کنند. سونی می‎گوید که درحالی که قرار بوده تمام گیم‎هایی که پس از اول آوریل 2018 منتشر شده‎اند توسعه یافته‎اند تا قابلیت تغییر آی‎دی آنلاین را پشتیبانی کنند اما هنوز هم بعضی از گیم‎ها این قابلیت را ندارند. سونی همچنین می‎گوید که با تغییر آی‎دی آنلاین ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. برای مثال ممکن است داده‎های گیم‎های سیو شده، پیشرفتتان در یک گیم، داده‎های مرتبط با لیدربورد و جوایز حذف شوند البته اگر شما دوباره به آی‎دی قبلی خود بازگردید مشکلتان حل خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نسخه 5G گلکسی اس 10 عرضه شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر