صفحات اینستاگرام برخی از فرماندهان کنونی و سابق سپاه مسدود شد

صفحات اینستاگرام برخی از فرماندهان کنونی و سابق سپاه مسدود شد

چند روز پیش بود که آمریکا با اقدامی بر ضد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، این گروه را تروریست نامید. حالا امروز هم اینستاگرام وارد این مسئله سیاسی شده و از صبح امروز شاهد مسدود شدن صفحه اینستاگرام تعدادی از فرماندهان کنونی و حتی سابق سپاه بوده‌ایم. به گزارش مهر حتی صفحه اینستاگرام کاربرانی که به دست هواداران نیروهای انتظامی ایران مدیریت می‌شد و نامی از سپاه در آن بوده هم مسدود شده‌اند.

از جمله سپاهیانی که صفحه اینستاگرامی آن‌ها مسدود شده است می‌توانیم به سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران، عزت ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما و... اشاره کنیم.

نمونه‌ای از مسدود شدن حساب سپاهیان ایرانی

نمونه‌ای از مسدود شدن حساب سپاهیان ایرانی

 

این اقدام اینستاگرام و برخورد سیاسی که پیش گرفته است باعث شده است که مجدداً موضوع فیلترینگ اینستاگرام باز شود. این موضوع این بار از سوی حسین الله کرم، یکی از پیشکسوتان سپاه و فعال سیاسی مطرح شده است. او در واکنش به اقدام اینستاگرام، خواستار فیلترینگ این شبکه اجتماعی است:

شبکه‌های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوءاستفاده می‌کنند و لازم است که ما نیز در برابر این توطئه‌ها آماده بوده و اقدامات متقابل انجام دهیم. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این شبکه‌ها در حمایت از سپاه در کشور فیلتر شود.

ما باید در برابر توطئه مدیران اروپایی و آمریکایی شبکه‌های مجازی آمادگی لازم را داشته باشیم و می‌توانیم با فیلترینگ شبکه‌های مجازی معاند مانند اینستاگرام، اجازه ندهیم که آن‌ها به هر شکلی که دوست دارند، عمل کنند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میلاد

چهارشنبه, 28 فروردین 1398

خوب مگه قراراه که صحفه هر کدوممون رو بست بیایم فیلترش کنیم؟ تقضیر ما چیه که شماها رو فیلتر کردن؟ شما مگه ملتید؟ این یه کار سیاسیه که به مردم ایران ربط نداره وگرنه میگفتن کل صفحات ایرانی ها رو ببندیم !

پاسخ

ثبت نظر