لپ‎تاپ گیمینگ Razer Blade 4K OLED به طرز عجیبی گران قیمت است

لپ‎تاپ گیمینگ Razer Blade 4K OLED به طرز عجیبی گران قیمت است


شرکت ریزر (Razer) تغییرات بزرگی در خط تولید لپ‎تاپ‎های بلید (Blade) خود، از جمله اضافه کردن صفحه نمایش 4K اولد کرده که باعث شده قیمت این لپ‎تاپ‎ها به طرز باورنکردنی بالا رود. قیمت این لپ‎تاپ آنقدر زیاد است که می‎توان با قیمت آن یک ماشین دست دوم خرید. 

 

مدل‎های جدید ریزر بلید 15

razer blade

 


در لپ‎تاپ‌های ریزر بلید15 قابلیت‎های جدیدی معرفی شده است اما جالب‎ترین آن‌ها مدل صفحه نمایش لمسی 4K اولد است. صفحه نمایش قطعاً با وجود رزلوشن بسیار بالا و تکنولوژی پیشرفته بی نقص است و قطعاً چنین صفحه نمایشی نیاز به GPU خیلی قوی دارد. در این لپ‎تاپ از GeForce RTX 2080 انویدیا استفاده شده است که با آن می‎توان پیشرفته‎ترین گیم‎ها را بدون هیچ مشکلی اجرا کرد. 
برای گیمرهایی که بیشتر سرعت برایشان مهم است تا رزلوشن، ریزر دارای یک نوع لپ‎تاپ بلید15 ‎ی 1080p با آهنگ تازه سازی 240 هرتز است. درضمن پردازنده‏ی این بلید جدید نسل نهم اینتل Core i7-9750H کلاک شده در 2.6 گیگاهرتز با سرعت مکس توربو تا 4.5 گیگاهرتز است. درضمن این لپ‎تاپ دارای 16 گیگابایت رم و درایو حالت جامد 512 گیگابایتی است. شما چه اولد 4K را انتخاب کنید چه صفحه 240 هرتزی پردازنده، کارت گرافیک، رم و درایو حالت جامد یکی خواهد بود. 

 

قیمت بلید 15 چقدر است؟ 


البته یک لپ‎تاپ با این مشخصات بالا قطعاً ارزان نیست. قیمت مدل 4K اولد 3300 دلار است. قیمت مدلی که سرعت بالاتر دارد اما صفحه نمایش اولد ندارد 3000 دلار است. البته مدل‎هایی نیز موجود است که مشخصات پایین‎تری دارد که قیمت آن‎ها از 2000 دلار شروع می‎شود. آیا شما حاضر هستید برای داشتن لپ‎تاپی با این مشخصات تا این اندازه پول پرداخت کنید؟

 

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت در سکوت سرفیس بوک2 جدید خود را با پردازنده نسل 8 اینتل Core i5 منتشر کرد

ایسوس به حمله هک کامپیوترهای ساخت این شرکت واکنش نشان داد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر