تیم کوک به شما می‎گوید چطور با اعتیاد خود به آیفون مبارزه کنید

تیم کوک به شما می‎گوید چطور با اعتیاد خود به آیفون مبارزه کنید

مدیرعامل اپل، تیم کوک، دوست ندارد که مردم مدام به صفحه گوشی خود خیره شوند. او می‎داند که چطور می‎توان با اعتیاد به آیفون مبارزه کرد. از آنجایی که شغل کوک این است که به همه‎ی ما آیفون بفروشد توصیه‎هایش را باید جدی گرفت. 
تیم کوک در مراسم Time 100 Summit که در آن مجله تایم از تأثیرگذارترین افراد در سال 2019 قدردانی می‎کند صحبت کرد. از آنجایی که شرکت اپل یکی از مهم‎ترین شرکت‎ها در دنیاست این که کوک در این لیست قرار دارد جای تعجب ندارد. با این حال صحبت کوک درمورد این که مردم چقدر از آیفون استفاده می‎کنند کمی عجیب بود. همه‎ی ما کسی را می‎شناسیم که مدام یک گوشی در دست دارد و کوک نیز مانند ما این افراد را قضاوت می‎کند. او گفت:
« هرگاه که شما گوشی خود را در دست می‎گیرید به این معنی است که به فردی که روبه‎روی شماست نگاه نمی‎کنید. اگر بیشتر از این که به فردی که روبه‎رویتان است نگاه کنید و چشمتان به گوشی باشد باید بدانید که کار اشتباهی انجام می‎دهید. ما نمی‎خواهیم که مردم مدام به گوشی نگاه کنند. این موضوع هیچ‎گاه هدف ما نبوده است.» 
اگر زمانی که مردم تلاش می‎کنند با شما صحبت کنند با گوشی خود مشغول شوید به آن‌ها بی احترامی کرده‌اید. درضمن شما نشان داده‎اید که گوشی شما از کسی که روبه‎روی شماست مهم‎تر است. 

 

تیم کوک چطور با اعتیاد خود به آیفون مبارزه می‎کند؟


شما چطور با اعتیاد به آیفون مبارزه می‎کنید؟ تیم کوک پیشنهاد می‎کند که تعداد نوتیفیکیشن‌های دریافتی را محدود کنید. کوک می‎‌گوید که این راه موثر است و خودش نیز آن را امتحان کرده است:
« من تعداد نوتیفیکیشن‎هایی که دریافت می‎کنم را محدود کرده‎ام. چرا که از خودم می‎پرسم آیا به این تعداد نوتیفیکیشن در روز نیاز دارم؟ این چیزی نیست که به زندگی من ارزشی اضافه کند و از من فرد بهتری نمی‎سازد. درنتیجه نوتیفیکیشن‎های خود را غیرفعال کردم. اگر شما هم یک آیفون دارید پیشنهاد می‏کنیم که این کار را انجام دهید.» 
این توصیه بسیار موثر است. زیرا نوتیفیکیشن‌ها توجه شما را به خود جلب می‎کنند و باعث می‎شوند که هرگاه صدایی شنیدید گوشی خود را بردارید، حتی اگر در حال مکالمه با کسی باشید. 

 

از اپلیکیشن‌های مبارزه با اعتیاد به گوشی هوشمند استفاده کنید

تیم کوک قطعاً زمان زیادی را صرف این موضوع می‎کند که مردم چطور از محصولات اپل استفاده می‎کنند. او به این موضوع آگاه است که مردم به گوشی‎های هوشمند خود اعتیاد دارند. شاید این توصیه تغییر زیادی ایجاد نکند اما نشان می‌دهد که کوک از این مشکل آگاه است. خوشبختانه اپلیکیشن‎های زیادی در اپ استور برای مبارزه با اعتیاد به گوشی هوشمند وجود دارد. 

 

بیشتر بخوانید:

هواوی Y5 2019؛ گوشی جدید اقتصادی هواوی رونمایی شد

میزو 16s؛ پرچمدار 470 دلاری میزو با دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر