لپ‎تاپ‎های گیمینگ Alienware سریع‎تر و نازک‎تر می‎شوند

لپ‎تاپ‎های گیمینگ Alienware سریع‎تر و نازک‎تر می‎شوند

اوایل امسال در مراسم CES، شرکت دل مدل Area-51m، آخرین لپ‎تاپ گیمینگ پرچم‌دار Alienware را معرفی کرد. در مراسم   Computex 2019، این شرکت اعلام کرد که همین طرح را به لپ‎تاپ‌های m15 و m17 خود می‎آورد. طراحی جدید m15 و m17 آنقدر شبیه به Area-51m است که بیشتر شبیه به نسخه‎ی نازک این مدل است. البته باید بدانید که لپ‎تاپ‎های گیمینگ Alienware حتی در نازک‎ترین حالت هم باز دستگاه‎های بسیار بزرگی هستند. 
تغییرات این مدل‌های جدید تنها ظاهری نیست بلکه صفحه کلید تغییراتی خواهد داشت و یک ترک‎پد شیشه‎ای به این دستگاه اضافه می‎شود. در این لپ‎تاپ از پردازنده‎ی نسل نهم اینتل و کارت گرافیک جدید انویدیا GTX و RTX استفاده می‎شود. مدل‎های 15 و 17 اینچی به جز ‎ صفحه نمایش مشابه هستند. در مدل 15 اینچی شما می‎توانید از بین پانل 1080p در 60Hz، 144Hz یا 240Hz یا یک پانل اولد 4K  60Hzیکی را انتخاب کنید. درضمن مدل کوچک‎تر اولین مدل 15 اینچی در دنیاست که دارای ردیاب چشم Tobii است. مدل 17 اینچی تنها دارای پانل 1080p، 60Hz یا 144Hz است. 
متأسفانه برعکس Area-51m، که در آن می‎توانستید هر قطعه‎ای که دوست دارید را تغییر دهید در مدل‎های m15 یا m17 هیچ قطعه‎ای قابل تعویض نیست و تنها چیزی که می‎توانید تعویض کنید SSD است. درنتیجه پیش از خرید حتماً به پردازنده، کارت گرافیک و رم توجه کنید. مدل‎های m15 و m17 در تاریخ 21 خرداد منتشر شده و قیمت آن‌ها از 1500 دلار شروع می‎شود. 

 

بیشتر بخوانید:

صفحه نمایش اولد سامسونگ به مک‎بوک پرو 16 اینچی و آپدی پرو 11 اینچی می‎آید

لنوو از اولین کامپیوتر تاشو دنیا رونمایی کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر