گلکسی نوت 10؛ سه برابر سریع‌تر از گلکسی اس 10 شارژ خواهد شد

گلکسی نوت 10؛ سه برابر سریع‌تر از گلکسی اس 10 شارژ خواهد شد

گلکسی نوت 10؛ سه برابر سریع‌تر از گلکسی اس 10 شارژ خواهد شد و عملا قرار است به شارژ سریع 45 واتی مجهز شود.

گلکسی نوت 10؛ پرچم‌دار بعدی سامسونگ در راه است و بازار شایعات درباره این محصول هم داغ است و هر روز شاهد خبر جدیدی درباره این گوشی هستیم. حالا گفته می‌شود که گوشی هوشمند galaxy note 10 از شارژ سریع 100 واتی که اخیراً معرفی شده است بهره نخواهد برد؛ اما گفته می‌شود که این گوشی به قابلیت شارژ سریع دیگری مجهز خواهد شد که از یک افشاگر مهم شنیده شده است.

 

شارژ گلکسی نوت 10؛ سریع‌تر از شارژ سریع 40 واتی هواوی P30 pro

جالب اینجاست که این افشاگر یک عکس از لئوناردو داوینچی را در توییترش به اشتراک گذاشته و رشته عددی "101101" هم در تصویر بوده است. مسئله اینجاست که حتماً شنیده‌اید داوینچی کد نامی است که سامسونگ برای گلکسی نوت 10، نوت 10 پرو و نسخه 5G آن، به کار گرفته است. شاید این مسئله کاملاً اتفاقی باشد اما به نظر می‌رسد که در واقع اطلاعاتی درباره گلکسی نوت 10 را افشا می‌کند.

 

افشاگری با طرح یک پازل

اگر رشته عدد 101101 را در مبنای 10 بنویسیم، به عدد 45 می‌رسیم. بنابراین ممکن است این افشاگر خواسته باشد با یک پازل ساده نشان دهد که گوشی هوشمند Galaxy note 10به شارژ سریع 45 واتی مجهز خواهد شد.

اگر این اطلاعات درست باشد، با یک پیشرفت بزرگ در گلکسی نوت 10 مواجهیم زیرا خانواده گلکسی اس 10 به شارژ سریع 15 واتی مجهز شده بودند. به عبارتی با این اوصاف عملاً سرعت شارژ گلکسی نوت 10 تقریباً 3 برابر گلکسی اس 10 خواهد بود.

گفته می‌شد که سامسونگ در نظر دارد با خانواده سری A گلکسی، شارژ 25 واتی را روی کار بیاورد اما حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ یک گام بزرگ به جلوتر برداشته است و به شارژ 45 واتی روی آورده است. درواقع به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد به این شیوه با گوشی‌های هواوی P30 pro و هواوی میت 20 پرو به رقابت بپردازد که به شارژ 40 واتی مجهز شده‌اند.

 

ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 و 10 پرو

بر اساس آخرین گزارش‌ها و شایعات، گلکسی نوت 10 پرو از یک باتری پرظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که نسبت به نسخه قبلی این گوشی یعنی گلکسی نوت 9، 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری دارد.

شایعات دیگری نشان می‌دهد که نسخه معمولی گوشی هوشمند Galaxy note 10 از یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که نسبت به بردار بزرگ‌تر و حتی نسل قبلش ظرفیت پایینی است.

 

مشخصات دیگر گلکسی نوت 10

اطلاعات دیگری که درباره گوشی هوشمند galaxy note 10 فاش شده است، احتمال حذف جک 3.5 میلی متری هدفون است. شاید این خبر برای کاربران سامسونگ چندان خوب نباشد اما باید بدانید که حذف جک 3.5 میلی متری در وان پلاس 6T باعث شد تا حدود 400 میلی آمپر ساعت در باتری این گوشی بهبود داشته باشیم. بنابراین حذف این جک چندان هم بد نیست.

می‌دانیم که گلکسی نوت 10 از یک صفحه نمایش 6.28 اینچی بهره خواهد برد و همچنین چینش دوربین‌ها هم در این گوشی به صورت عمودی و دو جزیره جداگانه خواهد بود.

 

ویدیویی از گلکسی نوت 10

 

اخبار مرتبط:

گلکسی نوت 10 با چیدمان دوربین متفاوت در راه است

پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 در نسخه کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر