گوگل عکس پیکسل‎4 را منتشر کرد

گوگل عکس پیکسل‎4 را منتشر کرد

گوگل عکسی از پیکسل4، گوشی هوشمند جدید این شرکت که قرار است آبان ماه معرفی شود را در توییتر منتشر کرد. در کپشن این توییت تیم پیکسل نوشته بود :«صبر کنید و ببینید این گوشی چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.» 
با این عکس می‎توان گفت که در پشت گوشی حداقل دو دوربین و یک سنسور سوم در دوربین بزرگ‌تر قرار دارد. در این عکس همچنین می‌توان دکمه‌ی پاور و لوگو G را ببینید. انتظار می‌رود که گوگل پیکسل4 و پیکسل 4 ایکس ال هم اندازه‌ی مدل‌های قبلی خواهد بود.
عکس و اطلاعات گوشی‌های پیکسل همیشه چند هفته پیش از رونمایی رسمی شرکت گوگل لو می‎رود و مشخص است که این شرکت قصد دارد خودش این اطلاعات منتشر شده را کنترل کند. سال گذشته، قبل از انتشار پیکسل3، اطلاعات کامل آن پیش از مراسم اکتبر 2018 به بیرون درز پیدا کرده بود و گوگل هیچ‎گاه نگفت که چطور این اتفاق رخ داد.

 

بیشتر بخوانید:

جاسوسی به نام آیفون؛ آیفون شب‌ها در سکوت در حال ارسال اطلاعات است

تاریخ رسمی رونمایی از گلکسی نوت 10 مشخص شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر