پلی‎استیشن5 قوی‎تر از ایکس‎باکس اسکارلت

پلی‎استیشن5 قوی‎تر از ایکس‎باکس اسکارلت

شایعاتی مبنی بر قوی‎تر بودن پلی‎استیش5 نسبت به ایکس‎باکس اسکارلت شنیده می‎شود. خبرنگار گیمینگ، اندرو رینر گفته که توسعه دهندگانی که کیت توسعه گیمینگ را در دست دارند گفته‎اند که پلی‎استیشن5 قوی‎ترین کنسول دنیا خواهد بود. هنوز معلوم نیست که این برتری چقدر است اما رینر معتقد است که پلی‎استیشن 5 از ایکس‎باکس اسکارلت قوی‎تر خواهد بود. کالین موریارتی، ژورنالیست سابق IGN در پادکست جدید خود، Symbols: A PlayStation Podcast، نیز همین حرف را زده است. 
البته مانند هر شایعه‎ی دیگر باید فعلاً منتظر بمانیم و ببینیم چه می‎شود، اما از آنجایی که موریارتی و رینر هردو در زمینه‎ی گیمینگ حرفه‎ای هستند باید تا حدی صحبت‎هایشان را جدی گرفت. تا اینجا به نظر کنسول‌های مایکروسافت و سونی کاملاً مشابه به نظر می‎رسند اما نکته اینجاست که سونی و مایکروسافت هردو اطلاعات خیلی سطحی از مشخصات کنسول خود داده‌اند اما از آنجایی که توسعه دهندگان کیت توسعه گیمینگ هردو سیستم را در دست دارند به زودی خواهیم فهمید که مشخصات هرکدام از کنسول‎ها به چه صورت است. 
همانطور که می‎دانید همیشه رقابت سختی بین کنسول‎های پلی‎استیشن و ایکس‎باکس وجود داشته است. در ابتدا شرکت سونی در این رقابت موفق شد که با پلی‎استیشن4 خود از ایکس‎باکس وان جلو بزند، اما مایکروسافت توانست با کنسول ایکس‎باکس وان ایکس عنوان قوی‎ترین کنسول دنیا را پس بگیرد. حال به نظر می‎رسد که سونی قصد دارد با پلی‎استیشن5 باز هم عنوان «قوی‎ترین کنسول دنیا» را از آن خود کند. 

 

بیشتر بخوانید:

کنسول بازی اسکارلت رونمایی شد؛ قدرتمندترین کنسول مایکروسافت

مشخصات پلی‎استیشن5 اعلام شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: comicbook

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر