فصل ده فورتنایت، نیازمند تغییراتی در سیستم

فصل ده فورتنایت، نیازمند تغییراتی در سیستم

فصل ده فورتنایت فقط تغییراتی در ظاهر گیم ایجاد نمی‎کند بلکه در نسخه‎ی کامپیوتر این بازی در الزامات سیستم نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. شرکت اپیک اعلام کرده که کسانی که این بازی را با کامپیوتر انجام می‎دهند نیازمند کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 هستند تا بتوانند بازی را انجام دهند.

در بیانیه‎ی رسمی، اپیک اعلام کرد که درحالی که کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 همیشه بخشی از الزامات سیستم برای این بازی بوده اما حال نسخه‎های قدیمی‎تر نیز پشتیبانی می‎شوند.

DirectX 11 سال‎هاست که موجود است و توسط کارت گرافیک‎های بسیار زیادی پشتیبانی می‎شود درنتیجه این اطلاعیه باعث نخواهد شد که تعداد زیادی از گیمرها نتوانند دیگر از فصل ده این بازی لذت ببرند. با این حال فورتنایت بازی بسیار محبوبی است و بازیکن‌های بسیار زیادی دارد درنتیجه ممکن است بعضی از این بازیکن‌ها نتوانند از فصل جدید لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید:

Harry Potter: Wizards Unite جمعه منتشر خواهد شد

پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی رهگیری پرتو با استفاده از کارت گرافیک GeForce RTX شرکت انویدیا

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر