یک دوربین زاویه گسترده به محصولات هوشمند سامسونگ اضافه می‌شود

یک دوربین زاویه گسترده به محصولات هوشمند سامسونگ اضافه می‌شود

یک دوربین زاویه گسترده به محصولات هوشمند سامسونگ اضافه می‌شود.

شرکت سامسونگ امروز SmartThings Cam، دوربین هوشمند 90 دلاری خود را معرفی کرد. این دوربین جدید که کمتر از نمونه‎های مشابه ساخت گوگل و آمازون نیست، زاویه گسترده بوده و دارای ویژن شب است. SmartThings Cam می‎تواند تا 145 درجه را با رزلوشن 1080p ضبط کند که با استفاده از تکنولوژی HDR کیفیت بسیار بالایی دارد. SmartThings Cam دارای حافظه ابری پرمیوم 30 روزه با قیمت 8 دلار و 80 دلار برای یک سال است. شما می‌توانید تا هشت دوربین متصل به فضای ابری داشته باشید.

البته دوربین SmartThings Cam، تنها محصول جدید سامسونگ نبوده؛ بلکه شرکت سامسونگ علاوه بر SmartThings Cam یک Wi-Fi Smart Plug و یک SmartThings Smart Bulb را نیز برای اکوسیستم لوازم هوشمند خود معرفی کرد که هردو با SmartThings Hub کار می‎کنند. 
قیمت Smart Plug 18 دلار و قیمت Smart Bulb 10 دلار است. شما می‎توانید با استفاده از یک دستیار صوتی از کنترل لامپ هوشمند خود استفاده کنید. اگر لامپ خود را با استفاده از SmartThings Hub و اپلیکیشن استفاده کنید می‌توانید آن را به صورت خودکار کنترل کنید. شما می‎توانید کاری کنید که لامپ‌ها پیش از ورود شما به خانه روشن شوند و یا وقتی که قصد مشاهده‎ی یک فیلم را دارید به صورت خودکار نور را کم کند. درضمن گفته می‌شود که Smart Plug می‌تواند با فرمان صورتی هر دستگاه هوشمندی را در خانه کنترل کند. 

 

اخبار مرتبط:

پکیج خانه هوشمند سامسونگ از استارتاپ SmartThing با قیمت مناسب رونمایی شد

 

منبع خبر: news.yahoo

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر