پکیج خانه هوشمند سامسونگ از استارتاپ SmartThing با قیمت مناسب رونمایی شد

پکیج خانه هوشمند سامسونگ از استارتاپ SmartThing با قیمت مناسب رونمایی شد

پکیج خانه هوشمند سامسونگ از استارتاپ SmartThing با قیمت مناسب رونمایی شد.

خانه هوشمند یا همان اسمارت هوم (Smart Home) مدتی است که در ایران هم جای خود را به خوبی باز کرده است. شاید به دلیل قیمت مناسب، خانه هوشمند شیائومی را بیشتر از هر برند دیگری در ایران بشناسیم اما کمپانی‌های دیگری همچون سامسونگ و لنوو و... هم در این حوزه فعال هستند.

سامسونگ اگرچه در این سال‌ها سیاست شفافی را در حوزه محصولات خانه هوشمند پیش نگرفته است اما استارتاپ SmartThing از سال 2014 تا به حال ثبات خوبی در این حوزه از خود نشان داده است. حالا این استارتاپ زیرمجموعه سامسونگ مجموعه‌ی خانه هوشمند خود با سه محصول را رونمایی کرده است که در ادامه هر یک از این محصولات خانه هوشمند سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

پکیج خانه هوشمند SmartThing سامسونگ

دوربین امنیتی SmartThing cam

این دوربین امنیتی با کیفیت فول اچ دی و ضبط ویدیو به صورت HDR و قابلیت تشخیص اشیا پیشرفته، هر حرکتی را با دقت و جزییات بالا ثبت کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین هیچ اتفاقی در خانه را از دست نخواهید داد.

با این دوربین امنیتی موجود در خانه هوشمند سامسونگ، و با استفاده از اپلیکیشن SmartThing از هرجایی می‌توانید خانه را زیر نظر بگیرید. حتی اگر روی ناحیه خاصی تاکید دارید می‌توانید آن ناحیه را به عنوان Activity Zone معرفی کنید تا تمرکز بیشتری روی آن ناحیه داشته باشید.

به صورت معمولی دوربین‌های نظارتی درون خانه، زاویه دید 130 درجه دارند اما دوربین امنیتی SmartThing Cam با زاویه دید 145 درجه و کیفیت فول اچ دی و دوربین واید، در طول روز یا شب، ضمن داشتن کیفیت تصویر بالاتر، بهتر می‌تواند تمام زوایای خانه را پوشش دهد. ضمنا این محصول از قابلیت صدای دوطرفه بهره می‌برد. سامسونگ قیمت دوربین امنیتی SmartThing Cam را 90 دلار در نظر گرفته است.

 

لامپ هوشمند Smart Bulb

دیگر محصول این پکیج لامپ هوشمند SmartThing است. این لامپ هوشمند که تنها 10 دلار قیمت دارد به سادگی از طریق دستیارهای صوتی قابل کنترل است. ضمنا با استفاده از اپلیکیشن smartThing می‌توانید این لامپ هوشمند را کنترل کنید و برای مثال زمان‌بندی کنید که بعد از تاریک شدن هوا، لامپ روشن شود.

 

پریز هوشمند Smart Plug

محصول دیگر پکیج خانه هوشمند سامسونگ، پریز برق هوشمند و وای فای SmartThing است. کافی است لامپ و یا هر وسیله برقی را به این پریز Smart Plug متصل کنید تا بتوانید از طریق دستیارهای صوتی مختلف مانند الکسا، بیکسبی، دستیار صوتی گوگل و...، آن‌ها را کنترل کنید. سامسونگ این محصول را تنها 18 دلار قیمتگذاری کرده است. این در حالی است که محصولات مشابه، برای نمونه از برند آمازون، حداقل قیمت 25 دلاری را دارند.

در نظر داشته باشید که یک هاب هم در این پکیج قرار داد که دو محصول از این مجموعه یعنی SmartThings Cam و WiFi Smart Plug مزیت استفاده از یک هاب مشترک را دارند، در حالی که محصول دیگر یعنی Smart Bulb هاب اختصاصی خودش را خواهد داشت.

 

خانه هوشمند سامسونگ اگرچه موفقیت چندانی به دنبال نداشت اما باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این پکیج جدید خانه هوشمند SmartThing می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

 

اخبار مرتبط:

بدون خالی شدن جیبتان، هوشمند زندگی کنید

جدیدترین تجهیزات خانه هوشمند لنوو با اپلیکیشن اختصاصی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: سامسونگ


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

kamall vesal

یک‌شنبه, 16 تیر 1398

حساب گوگل در خدمات گوگل پلی

پاسخ

ثبت نظر