به فید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات اضافه می‎شود

به فید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات اضافه می‎شود

اگر کاربر اینستاگرام هستید حواس خود را جمع کنید، چرا که اینستاگرام به فید اکسپلور خود تبلیغات اضافه می‎کند. فید اکسپلور جایی است که در آن می‎توانید پست‎ها و افراد جدید را کشف کنید، اما از حالا به بعد با محصولات و برندها نیز سروکله خواهید زد. 
تبلیغات در سال 2013 به اینستاگرام اضافه شد. از آن زمان اینستاگرام تبلیغات بیشتری را به بخش‎های مختلف اپلیکشین اضافه کرده است. این تبلیغات آنقدر زیادند که به احتمال زیاد دیگر متوجه آن‎ها نمی‎شوید. حال در فید اکسپلور نیز باید با تبلیغات سروکله بزنید. 

 

تبلیغات در فید اکسپلور اینستاگرام 


در یک پست وبلاگی اینستاگرام توضیح داد که در چند ماه آینده به فید اکسپلور تبلیغات اضافه خواهد شد زیرا بیش از پنجاه درصد حساب‎های اینستاگرام در ماه از اکسپلور استفاده می‎کنند و حدود هشتاد درصد حداقل یک حساب تجاری را فالوو کرده‎اند. خبر خوب این است که شما به محض باز کردن فید اکسپلور با تبلیغات بمب‎باران نخواهید شد. درعوض، وقتی که یک عکس یا ویدئو را لمس کنید تبلیغات پخش می‎شود. 
اینستاگرام در این زمینه توضیح داد که قصد دارد به آرامی تبلیغات را در چند ماه آینده در اکسپلور بگنجاند. پس از باز کردن یک عکس یا ویدئو کاربران ممکن است مانند بقیه پست‎های فید با تبلیغات مواجه شوند. اگر از دیدن تبلیغات خوشتان نمی‎آید راه‎هایی برای مدیریت و یا مخفی کردن تبلیغات وجود دارد. 

 

تبلیغات مساوی است با پول بیشتر برای زاکربرگ 


با این که تبلیغات می‎تواند حسابی کاربران را کلافه کند اما برای خود اینستاگرام کاری منطقی است. تبلیغات ینی پول و فید اکسپلور مکان مناسبی برای پول‎سازی است. اینستاگرام می‎داند که آنقدر اپلیکشن مهمی برای کاربران است که چند تبلیغ کوچک چیزی را عوض نخواهد کرد. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد و این رقم روز به روز بیشتر هم می‎شود. 

 

بیشتر بخوانید:

بالاخره سرورهای تلگرام طلایی و هاتگرام خاموش شدند

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌ می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر