سامسونگ به خاطر دروغ گفتن درمورد ضدآب بودن گوشی‎های گلکسی محکوم می‎شود

سامسونگ به خاطر دروغ گفتن درمورد ضدآب بودن گوشی‎های گلکسی محکوم می‎شود

کمیسیون رقابت و مصرف استرالیا سامسونگ را به اتهام گول زدن کاربران برای ضد آب بودن گوشی‎های گلکسی به دادگاه می‎کشد. سامسونگ ادعا کرده بود که بعضی از گوشی‎های گلکسی در محیط‎هایی مثل استخر و دریا دچار مشکل نمی‎شوند اما کمیسیون رقابت و مصرف استرالیا گفته که این ادعا دروغ است. 
این کمیسیون سامسونگ را به تبلیغات دروغ متهم کرده و گفته که این شرکت ادعا کرده که گوشی‎های گلکسی در هر محیط خیسی مثل آب اوقیانوس یا استخر شنا دچار مشکل نخواهد شد اما اینطور نیست. این اتهام بر اساس سیصد پیام بازرگانی مختلف تنظیم شده است. 
ادعا شده که بسیاری از گوشی‎های گلکسی دارای قابلیت ضد آب IP68 هستند، به این معنی که می‏توانند به مدت سی دقیقه در آب با عمق 1.5 متر دوام بیاورند. اما کمیسیون رقابت و مصرف می‎گوید که این درمورد همه‎ نوع آب صدق نمی‎کند و حتی خود سامسونگ نیز اعلام کرده که گلکسی اس10 برای دریا مناسب نیست. این کمیسیون می‎گوید که سامسونگ در تبلیغات خود گوشی‎های گلکسی را در موقعیت‎هایی نشان می‎دهد که مناسب گوشی نیستند تا جذب مشتری کند. این کمیسیون می‎گوید که به مشتریان گفته شده که گوشی‎های سامسونگ گلکسی ضد آب هستند اما اینطور نیست. سامسونگ در پاسخ به این اتهامات گفته که این اتهام دروغ است و قصد دارد که در دادگاه آن را اثبات کند. 

 

بیشتر بخوانید:

ویوو Z1 پرو؛ میانرده قدرتمند و ارزان قیمت ویوو رونمایی شد؛ نمایشگر بزرگ با باتری 5000 mAh

بررسی گلکسی A50 در مقابل گلکسی A30؛ نبرد دو میانرده خوش قیمت و قدرتمند از یک خانواده

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر