شبکه‎ی اجتماعی و حرفه‎ای گرل‎باس: جایگزین لینکدین مخصوص زنان

شبکه‎ی اجتماعی و حرفه‎ای گرل‎باس: جایگزین لینکدین مخصوص زنان

گرل‎باس (Girlboss)، شرکت رسانه‎ای که محتوای مخصوص زنان می‎سازد، یک سایت شبکه اجتماعی حرفه‎ای مخصوص زنان ساخته است. این پلتفرم اجتماعی حرفه‎ای جدید به صورت غیررسمی با نام لینکدین برای زنان شناخته می‎شود. گرل‎باس امیدوار است بتواند تا حدی به اندازه‎ی لینکدین موفق شده و بیشتر مخاطبین جوان‎تر را جذب خود کند. 

 

شبکه‎ی حرفه‎ای Girlboss چیست؟

شبکه‎ی حرفه‎ای گرل‎باس برای زنان بلندپرواز ساخته شده است. این شبکه اجتماعی به عنوان پلتفرمی برای شرکت‎ها، بازاریاب‎ها، افراد خلاق و کسانی که به صورت آزاد کار می‎کنند ساخته شده است و هدف آن برقراری ارتباط و شناخته شدن است. کاربران می‎توانند یکدیگر را فالوو کنند، به هم پیام دهند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. درست مانند لینکدین، شما می‎توانید به دیگر کاربران درخواست دوستی دهید و اگر قبول کنند می‎توانید با آن‎ها چت کنید. 
سوفیا اموروسو، مدیرعامل گرل‏باس در گفت‎وگو با بیزینس اینسایدر گفت: « این پلتفرم مکانی است برای این که نه تنها در آن کاری که می‎کنید را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می‎توانید به دنیا نشان دهید که چه کسی هستید.» به بیان دیگر شما می‎توانید درمورد چیزهایی بیشتر از مسائل حرفه‎ای صحبت کنید. گرل‏باس بسیار شخصی‎تر از لینکدین است. 

 

آیا گرل‎باس می‎تواند با لینکدین رقابت کند؟

شبکه‎ی حرفه‎ای گرل‎باس در حال حاضر در Community.Girlboss.com قابل دسترسی است. همه، حتی مردها هم می‏توانند به صورت رایگان در آن ثبت نام کنند اما مخاطبین اصلی آن زنان هستند. گرل‎باس به زودی اپلیکیشن نیز منتشر خواهد کرد. گرل‎باس رقیبان بسیار بزرگی از جمله لینکدین دارد. با این حال، برعکس گرل‎باس هدف اصلی لینکدین جذب زنان نسل جوان نیست و طیف متنوع‎تری را از مخاطبین به خود جذب می‎کند. 

 

بیشتر بخوانید:

استیکر چت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه می‎شود

به فید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات اضافه می‎شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر