واتساپ امکان ارسال پیام موقت را به زودی فراهم می‌کند

whatsapp-updates.png

واتساپ به زودی امکان ارسال پیام‌های خود تخریب شونده را به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها در سراسر دنیا واتساپ است اما با این وجود همواره شاهدیم که قابلیت‌های کاربردیِ مورد انتظار کاربران، دیرتر از سایر پیام رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی به واتساپ اضافه می‌شود. یکی از انتظاراتی که احتمالا شما هم از واتساپ داشته‌اید، امکان ارسال پیام به صورت موقت است که آن را با عنوان پیام‌های Self-destructing می‌شناسیم .

پیام موقت درواقع پیامی است که تاریخ انقضا دارد، یعنی پس از مدتی که شما برای آن مشخص کرده‌اید، از بین خواهد رفت. این قابلیت برای نخستین بار به اسنپ چت آمد و حالا هم نوبت به پیام رسان محبوب واتساپ رسیده است. البته واتساپ فعلا در نظر دارد تا قابلیت ارسال پیام موقت را برای سیستم عامل اندروید و تنها در نسخه‌های بتا 2.20.83 و 2.20.84 ارائه کند. ضمنا مهلتی که می‌توانید برای تخریب خودکار پیام مشخص کنید، بین 1 ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه و یک سال است.

زمان تخریب پیام در واتساپ.jpg
زمان تخریب پیام در واتساپ -

زمانی که برای یک پیام، تایمر مشخص کنید، یک آیکن ساعت در کنار آن نمایش داده می‌شود. بنابراین شما متوجه می‌شوید که پیام ارسالی، دقیقا در چه زمانی از بین خواهد رفت.

پیام های خود تخریب شونده واتساپ.jpg
پیام های خود تخریب شونده واتساپ - آیکن ساعت و نمایش زمان از بین رفتن پیام -

واتساپ هنوز به صورت دقیق مشخص نکرده است که عملا در چه زمانی شاهد اضافه شدن قابلیت پیام‌های موقتی یا خود تخریب شونده هستیم اما بنا به آنچه پیشتر از واتساپ دیده‌ایم، احتمالا در 2 تا 3 ماه آینده شاهد اضافه شدن این قابلیت به صورت عمومی خواهیم بود.

اخبار مهم:

تلاش وزیر ارتباطات برای بهبود سرعت اینترنت؛ وضعیت اینترنت شما چطور است؟

عکاسی از زمین در فضا با دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی Mi 10 Pro

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر