تلاش وزیر ارتباطات برای بهبود سرعت اینترنت؛ وضعیت اینترنت شما چطور است؟

آذری جهرمی

به دنبال نیاز کاربران به افزایش سرعت اینترنت، وزیر ارتباطات در کنار کارشناسان مخابرات حضور یافته تا کیفیت اینترنت را بهبود بخشد.

سرعت پایین اینترنت، همواره یکی از اعتراضات کاربران در ایران بوده است. حالا اما و در شرایط قرنطینه خانگی، استفاده کاربران از اینترنت به شدت افزایش یافته و همین موضوع باعث شده است تا سرعت و کیفیت اینترنت بیش از پیش شکایت کاربران را به دنبال داشته باشد. در این بین ارائه 100 گیگابایت اینترنت رایگان ثابت، هم باری اضافه به دنبال داشته است (اگرچه سرعت و کیفیت مطلوبی ندارد) و همه چیز دست به دست هم داده تا وضعیت و کیفیت اینترنت در کشور در شرایط مناسبی نباشد.

در این بین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکل سرعت و کیفیت اینترنت، روز گذشته را در کنار کارشناسان مخابراتی بوده است. وی در ساعات پایانی شب گذشته در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرده است که به صورت زیر بوده است:

همین الان، مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی. همه کارشناسان مشغول افزایش ظرفیت شبکه‌ی اینترنت کشور هستند. امشب بسیاری از خطوط پر شده‌ی شرکت‌های اینترنت خانگی ارتقا یافتند، برخی هم مانده که هم اکنون در جریان است. صد گیگابایت اینترنت رایگان را با کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد. دوستتون داریم.

-

وزیر ارتباطات در کنار کارشناسان مخابرات برای بهبود سرعت اینترنت
وزیر ارتباطات در کنار کارشناسان مخابرات برای بهبود سرعت اینترنت -

حالا باید دید که آیا تلاش‌های آذری جهرمی برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خانگی نتیجه بخش بوده است یا نه؟ تجربه شما در این ماجرا چیست؟ وضعیت اینترنت شما چکونه است؟ آیا از شب گذشته تا کنون، سرعت اینترنت شما بهبود یافته است یا خیر؟

اخبار مرتبط:

معاون وزیر ارتباطات: ظرفیت پهنای باند اپراتورها ظرف 24 ساعت افزایش یافت

معاون مرکز فضای مجازی: نسبت ترافیک اینترنت داخلی به خارجی باید 70 به 30 باشد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: None


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

arman

شنبه, 24 اسفند 1398

شغل شریف این اقا قبلا چی بوده که جدیدا اینقد جلوی دوربین تلاشگر شدن؟ :))

پاسخ

ثبت نظر