اولین گوشی 5G هواوی تا ماه آینده منتشر خواهد شد

اولین گوشی 5G هواوی تا ماه آینده منتشر خواهد شد

اولین گوشی 5جی شرکت هواوی،  Huawei Mate 20 X 5G همین ماه منتشر خواهد شد. این درحالی است که هنوز معلوم نیست گوشی‎های جدید هواوی اندرویدی هستند یا خیر. گلوبال تایمز اعلام کرد که این گوشی در تاریخ 4 مرداد در چین به فروش خواهد رسید. این درحالی است که ونچور بیت اعلام کرده که این گوشی در تاریخ 31 تیر در سایت ایتالیی آمازون پیش‎فروش می‎شود. پیش‎فروش این گوشی از تاریخ 21 تیرماه در امارات متحده شروع شده است. 
Huawei Mate 20 X 5G از نظر ظاهری شباهت زیادی به Mate 20 X دارد و مانند این مدل دارای صفحه نمایش 7.2 اینچی و سه دوربین در پشت است. اما اجزای داخلی این دستگاه طوری ارتقا یافته‎اند تا با مودم 5G Balong 5000 سازگاری داشته باشند. دوربین این گوشی از mAh4200 به mAh5000 ارتقا داشته است. رم این دستگاه نیز از 6 گیگابایت به 8 گیگابایت ارتقا یافته و حافظه‎ی آن نیز از 128 گیگابایت به 256 گیگابایت ارتقا یافته است. 
به خاطر تحریم‎های امریکا هنوز مشخص نیست که اولین گوشی 5جی هواوی در چه تاریخی در کشورهای دیگر منتشر خواهد شد. به نظر می‎رسد که سازمان ترامپ در حال کنار آمدن با هواوی است اما هنوز این سوال پیش می‎آید که این موضوع چه تأثیری روی گوشی‎های آینده خواهد داشت. در حال حاضر مقامات امریکایی هنوز هم هواوی را در لیست تحریم‎های خود قرار داده‎اند و شرکت‎های امریکایی برای همکاری با هواوی دچار مشکل هستند. به همین دلیل هنوز معلوم نیست که آینده‎ی هواوی با اندروید و تراشه‎های ساخت شرکت ARM به چه صورت خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

شرکت هواوی دوربین زیر صفحه نمایش می‎سازد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر