حذف آپدیت می ویندوز10 از دستگاه‎های سرفیس بوک2 به خاطر مشکلات کارت گرافیک

حذف آپدیت می ویندوز10 از دستگاه‎های سرفیس بوک2 به خاطر مشکلات کارت گرافیک

مایکروسافت آپدیت می 2019 ویندوز10 را از بعضی از لپ‎تاپ‌های سرفیس بوک2 حذف کرده است. به این دلیل که پس از نصب آپدیت کارت گرافیک انویدیا از دیوایس منیجر سیستم عامل حذف شده و اپلیکیشن‎ها و گیم‎هایی که با کارت گرافیک کار می‎کنند به مشکل برمی‎خورند. 
این مشکل برای تعدادی از دستگاه‎های سرفیس بوک2 (تنها مدل‎های بالاتری که با کارت گرافیک انویدیا کار می‎کنند) را درگیر کرده است و از همه عجیب‎تر اینجاست که این مشکل برای دستگاه‎های خود شرکت مایکروسافت پیش آمده است. تا زمانی که مایکروسافت بتواند این مشکل را حل کند صاحبان سرفیس بوک2 که سخت‌افزار انویدیا دارند نخواهند توانست آپدیت می 2019 را دانلود کنند. 
البته این اولین مشکلی نیست که مایکروسافت با آپدیت می 2019 پیدا کرده است. به گزارش زد‎نت، این شرکت با دستگاه‎هایی که دستگاه حافظه USB یا کارت SD داشتند نیز به خاطر جایگزینی نامناسب درایو در طول نصب مشکلاتی داشته است. خوشبختانه روش حل این مشکل بسیار ساده است: کافی است حافظه اکسترنال خود را هنگام نصب از دستگاه خارج کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

خبر شکه ‌کننده مدیرعامل هواوی: هانگ منگ جایگزین اندروید نیست

ویندوز10 بدون پسورد می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر