جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را بشناسید

جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را بشناسید

جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را در فیسیت بشناسید.

بیست و پنجمین دوره برگزاری رویداد الکامپ، الکامپ 98، در جریان است و امروز هم آخرین روز این رویداد است. از این رو تصمیم گرفتیم مهم‌ترین و جذاب‌ترین استارتاپ‌های حاضر در این رویداد را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین استارتاپ‌های حاضر در الکامپ 98

1- مَپ؛ نقشه بومی

در حال حاضر سرویس‌های مبتنی بر مکان‌یابی یکی از پرکاربردترین سرویس‌ها هستند اما بی‌شک این سرویس‌ها با استفاده از نقشه بومی عملکرد بهتر و مناسب‌تری در داخل کشور خواهند داشت. البته استارتاپ‌های داخلی زیادی هم هستند که در این حوزه فعالیت دارند. یکی از این استارتاپ‌ها، مَپ، محصول هولدینگ استارتاپی سان است که در نمایشگاه الکامپ 98 هم حضور دارد.

هدف این استارتاپ این است که یک API نقشه و مسیریابی را برای شرکت‌هایی که سرویس‌های مکان محور ارائه می‌دهند، فراهم کند. به نظر می‌رسد که این استارتاپ موفق هم عمل کرده است زیرا در حال حاضر حدود 500 سرویس از API مپ استفاده می‌کنند.

جالب اینجاست که فعالیت مپ تنها به ایران محدود نیست و کشورهای همسایه مانند عراق و آذربایجان هم از سرویس‌های این استارتاپ استفاده می‌کنند. به گفته خود تیم توسعه دهنده مَپ، مزیت رقابتی این سرویس نسبت به سایر سرویس‌های مشابه، سرعت بالاتر و گستردگی بیشتر محتوای درون نقشه است.

 

2- آرمه؛ تسهیل خدمات دندان پزشکی

خدمات دندان پزشکی در ایران معمولاً هزینه زیادی دارد و متأسفانه شامل بیمه هم نمی‌شود. حالا در این بین استارتاپ آرمه تخفیف پارسیان وارد عمل شده است تا ضمن همکاری با دندان پزشک‌ها، کاربران راحت‌تر بتوانند به پزشکان دسترسی داشته باشند و هزینه آن‌ها هم به حداقل برسد.

این استارتاپ که از سال 95 افتتاح شده است، در حال حاضر در 42 شهر کشور (تمام مناطق ایران به جز خراسان شمالی، جنوبی و زاهدان) فعالیت دارد و دارای بیش از 20 هزار کاربر است.

کاربران کافی است به وب سایت آرمه مراجعه کنند، وارد نقشه شوند و پزشک مورد نظرشان را انتخاب کرده و وقت بگیرند و در نهایت در زمان مراجعه به دندان پزشک، بر اساس تعرفه‌های اعلام شده در وب سایت، هزینه دندان پزشکی را پرداخت کنند. آرمه هم یکی از استارتاپ‌هایی است که امسال در الکامپ 98 حضور یافته است.

آرمه؛ تسهیل خدمات دندان پزشکی

آرمه؛ تسهیل خدمات دندان پزشکی

 

3- آی هوم؛ استارتاپی برای خدمات املاک

یکی دیگر از کاربردی‌ترین استارتاپ‌های حاضر در الکامپ 98، استارتاپ آی هوم است که در حوزه مشاوره خرید، فروش، رهن و اجاره املاک فعالیت دارد.

فعالیت آی هوم از سال 1394 آغاز شده است و رویکردش هم برقراری ارتباط بین مشتری و آژانس‌های مشاوره املاک است. یکی از نقاط قوت این استارتاپ ارتباط مستقیم با مشاورین املاک است که همین موضوع باعث می‌شود قیمت‌های ارائه شده در آی هوم کاملاً کارشناسی شده باشد. از طرفی این استارتاپ تلاش می‌کند تا بیشترین جزییات ممکن درباره ملک را ارائه کند تا انتخاب ملک برای کاربر راحت باشد.

آی هوم؛ استارتاپی برای خدمات املاک

آی هوم؛ استارتاپی برای خدمات املاک

 

4- شنوتو؛ بزرگ‌ترین شبکه پادکستی ایران

استارتاپ جذاب دیگری که در الکامپ 98 حضور دارد، شنوتو است. این روزها محتوای صوتی مانند پادکست‌ها به شدت بین کاربران ایرانی طرفدار پیدا کرده است. شنوتو هم پاسخی برای این نیاز است.

شنوتو حدود 5 سال است که در زمینه تولید و میزبانی پادکست و کتاب صوتی فعالیت دارد. این استارتاپ در کنار این فعالیت‌ها، برای ساخت پادکست هم با شرکت‌ها همکاری دارد و حتی استدیو، صدابردار، ویرایشگر و گرافیست را هم در اختیار شرکت‌هایی که می‌خواهند پادکست درست کنند قرار می‌دهد.

حالا شنوتو در تلاش است تا مدل درآمدی برای تولیدکنندگان خود ایجاد کند. در واقع در نظر دارد تا سرویسی به نام شنوتو پلاس را ارائه کند که برخی پادکست‌های خاص خود را در آن قرار دهد تا به این شیوه درآمدی هم برای تولید کنندگان پادکست‌ها ایجاد کند.

شنوتو؛ بزرگ‌ترین شبکه پادکستی ایران

شنوتو؛ بزرگ‌ترین شبکه پادکستی ایران

 

اخبار مرتبط:

اسنپ حامی توان تِک در الکامپ 98 است؛ اشتغال 4200 راننده دارای معلولیت در یک سال

وعده وزیر ارتباطات: امکان تبدیل ADSL به VDSL از امروز (سرویس سورینو)

ارزجو؛ اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را ارائه میکند (الکامپ 98)

 

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر