اینستاگرام قوانین خود را سختگیرانه‎تر می‎کند

اینستاگرام قوانین خود را سختگیرانه‎تر می‎کند

اینستاگرام قوانین خود را برای تعلیق و مسدود کردن حساب‎های کاربری سختگیرانه‎تر می‎کند. هدف از تغییرات این است که این شبکه اجتماعی خالی از محتوای قانون شکنانه شود و کاربران بهتر بفهمند که کدام رفتارشان خلاف قانون و آزار دهنده است. 

 

پلتفرم‎های اجتماعی به قانون نیاز دارند 


تمام پلتفرم‎های اجتماعی یک سری قانون دارند. بعضی از این شبکه‎ها قوانین سختگیرانه‎تری دارند و در بعضی از آن‎ها کاربران سخت‎تر می‎توانند خود را با قانون وفق دهند. بعضی از کاربران به حدی زیاده‎روی می‎کنند که حساب کاربری آن‎ها در نهایت مسدود می‎شود. این قوانین شامل محتوای پورنوگرافی، اذیت و آزار و قلدری می‎شود. اگر فردی به طور مداوم قوانین را زیر پا بگذارد اینستاگرام حساب کاربری این افراد را غیرفعال و یا به طور کلی حذف می‎کند. اما حال قوانین اینستاگرام کمی تغییر خواهد کرد. 

 

اینستاگرام قوانین خود را تغییر خواهد داد 


اینستاگرام در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که تغییرات جدید به اینستاگرام کمک می‎کند تا حساب‎هایی که چندین بار قوانین را زیرپا می‎گذاراند شناسایی و حذف کند و اینستاگرام را به محیطی امن تبدیل کند. تغییر اول به این صورت است که یک حساب کاربری پس از تخطی کردن از تعداد مشخصی قانون در یک زمان مشخص حذف خواهد شد. 
تا به حال اینستاگرام حساب‌هایی را هدف قرار داده که درصد مشخصی از محتوای غیرقانونی را در صفحه‎ی خود به نمایش گذاشته‎اند. مشکل قانون قبلی این بود که کاربران باهوش‎تر می‎توانستند از این درصد خاص تخطی نکنند تا حسابشان حذف نشود. اما طبق قانون جدید اینستاگرام پس از پست کردن تعدادی مشخص از پست‎های غیرمجاز خیلی سریع‎تر می‎تواند حساب‎های مشکل‎ساز را پیدا و حذف کند. 
قانون دوم اطلاع رسانی به کاربران برای محتوای غیرقانونی است که پست کرده‎اند. از حالا به بعد اینستاگرام پستی که از قوانین تخطی کرده را یافته و به کاربر هشدار می‎دهد که حساب کاربری آن‎ها ممکن است حذف شود. همچنین به آن‎ها اعلام می‎شود که کدام پستشان و به چه دلیلی حذف شده است. البته کاربران می‎توانند به این تصمیم اعتراض کنند و اگر اینستاگرام تصمیم بگیرد که محتوایی را به اشتباه حذف کرده است آن را دوباره بازمی‎گرداند. 
با محبوب‎تر شدن اینستاگرام تغییر قوانین بسیار مهم است. به این وسیله قوانین آزار دهنده خیلی سریع یافته و حذف خواهند شد و محتوایی که بدون دلیل حذف شده‎اند باز گردانده می‎شوند. 

 

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام تعداد لایک پست‌ها را حذف می‌کند؛ محدوده تست این قابلیت گسترش یافت

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیر

چهارشنبه, 26 آذر 1399

واقعا این قوانین ایسنتا خیلی کار امده . من خودم جوان ۱۸ ساله هستم و سن حساس من هست اگر اینستا اینجور عکس ها و فیلم ها را فیلتر نکند حتما ب من و امسال من صدمه جدی میزند .
واقعا دمتون گرم کارکنان اینستاگرام زحمت میوشند.

پاسخ

فرزین

پنج‌شنبه, 27 آذر 1399

عجب جوون ۱۸ ساله حساسی هستی شغلت احتمالا کار تو اینستا نیس؟ از این پروفایل فله ایا که ما هی ریپورت میکنیم بسته میشن

ثبت نظر