دوربین سامسونگ گلکسی Note10، هوشمندتر از دوربین گلکسی S10

دوربین سامسونگ گلکسی Note10، هوشمندتر از دوربین گلکسی S10

گوشی‎های پرچم‎دار سامسونگ معمولاً دوربین جلوی خیلی خوبی دارند و دوربین سامسونگ گلکسی Note10 نیز از این قانون مستثنی نیستند. گفته می‎شود که دوربین این گوشی جدید دارای قابلیت Smart ISO و AI-ISO است. 
این دو اصطلاح در تاریخ یک مرداد امسال معرفی شدند. به گزارش LetsGoDigital، درحالی که سامسونگ گلکسی Note 10 به طور خاص برای این علامت تجاری معرفی نشده‎اند اما انتظار می‎رود که در این گوشی که در تاریخ 16 مرداد منتشر خواهد شد از این قابلیت‎ها استفاده شده است. 
اما Smart ISO و AI-ISO دقیقاً چه هستند؟ ما هنوز به طور دقیق نمی‎دانیم، اما از نامش به نظر می‎رسد که ISO آن از هوش مصنوعی بهره می‎گیرد و با توجه به سوژه‎ی عکس خودش تنظیم می‎شود و احتمالاً با گذر زمان چیزی که شما ترجیح می‌دهید را تشخیص می‎دهد، درنتیجه این گوشی می‎تواند ISO مناسب شما را انتخاب کند. 
ISO میزان حساسیت سنسور دوربین است که برای دیدن نور و رنگ اضافی کاربرد دارد. این قابلیت می‎تواند هنگامی که نور کم است کاربردی باشد و خود گوشی به صورت خودکار ISO بالاتری را نسبت به چیزی که شما معمولاً انتخاب می‎کنید برگزیند. 
LetsGoDigital همچنین حدس می‏زند که تمرکز روی ISO می‎تواند به این معنی باشد که گلکسی Note 10 دارای محدوده‎ی ISO بیشتر از 800-50 باشد که در سامسونگ گلکسی اس10 موجود است. علاوه بر آن سامسونگ گلکسی نوت10 پنج دوربین دارد درحالی که نوت10 استاندارد سه دوربین دارد و هردو قابلیت‎های خاص خود را دارند. اما چیزی که مشخص است این است که این دو گوشی جدید هردو دوربین‎های فوق‎العاده خوبی دارند.  

 

بیشتر بخوانید:

ROG Phone 2 غوغا به پا کرد؛ ثبت‌ نام 1.6 میلیون چینی تنها در یک روز

مشخصات کامل گلکسی نوت 10 و 10 پلاس فاش شد

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر