مک‎بوک گران قیمت 5G در سال 2020 منتشر خواهد شد

مک‎بوک گران قیمت 5G در سال 2020 منتشر خواهد شد

اپل قصد دارد در سال 2020 مک‎بوک 5G خود را منتشر کند ( این اولین لپ‎تاپ اپل با اتصال سلولی خواهد بود). به گزارش  DigiTimes این شرکت قصد دارد مک‎بوک جدید خود را در نیمه‎ی دوم سال 2020 منتشر کند. گفته می‎شود که اپل قصد دارد به جای آنتن فلزی از آنتن سرامیک برای اتصال 5G استفاده کند که سرعت آن بسیار بالاتر است.
اما برد سرامیک ممکن است تا شش برابر بیشتر از اجزای فلزی قیمت داشته باشد که باعث گران‎تر شدن مک‎بوک 5G خواهد شد. البته هنوز این خبر از طرف اپل تأیید نشده است اما سال 2020 به طور کلی سال خوبی برای کسانی است که قصد خرید لپ‎تاپ دارند چرا که گفته می‎شود که شرکت‎های دل، HP و لنوو نیز قصد دارند نوت‎بوک‎های 5G خود را تا پایان امسال معرفی کنند ( ایسر و ایسوس هنوز در حال طراحی نوت‎بوک‌های جدید خود هستند.) 

 

لپ‎تاپ‎های لاکچری 


درحال حاضر تنها راه اتصال به اینترنت از طریق مک‎بوک برای کسانی که دسترسی به وای-فای ندارند هات‎استاپ گوشی است ( یا یک دستگاه دیگر مثل دانگل 4G). یک دلیل دیگر برای این که اپل تا به حال از اتصال سلولی استفاده نکرده این است که سعی می‎کند نوت‎بوک‎های خود را تا حد ممکن سبک کند و اضافه کردن یک مودم به وزن آن اضافه خواهد کرد. 
یک دلیل دیگر نرم‎افزاری است. چرا که سیستم عامل مک هنوز برای شناسایی اتصال سلولی آماده نیست. به هر حال زمان مشخص می‎کند که این خبر تا چه اندازه درست است و برای اطلاعات بیشتر فعلاً باید منتظر بمانیم. 

 

بیشتر بخوانید:

کدام شرکت‎ها بیشترین میزان فروش جهانی کامپیوتر شخصی را دارند؟

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر