مشکلات وای-فای در آپدیت جدید دستگاه‎های مایکروسافت سرفیس

مشکلات وای-فای در آپدیت جدید دستگاه‎های مایکروسافت سرفیس

مشکلات وای-فای در آپدیت جدید دستگاه‎های مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت اخیراً درایورهای وای-فای و بلوتوث را در بسیاری از دستگاه‌های سرفیس خود آپدیت کرده است اما در بعضی از موارد به جای ارتقای عملکرد اتصال وای-فای این دستگاه‎ها دچار مشکل شده‌اند. بسیاری از کاربران سرفیس در ردیت و تالارهای گفت‎وگوی مایکروسافت این مشکل را گزارش کرده‎اند. این مشکل برای بعضی از دستگاه‎های سرفیس بوک، سرفیس پرو 6، سرفیس پرو 5 و سرفیس لپ‎تاپ 2 رخ داده است. 
این مشکل برای درایورهای بلوتوث و وای-فای (Marvell (v15.68.17013.110 است که نه تنها برای سرفیس پرو5 و 6، بلکه برای تمام مدل‌های سرفیس بوک و سرفیس لپ‎تاپ منتشر شده است. بعضی از کاربران گزارش کرده‎اند که پس از دریافت آپدیت اتصال وای-فای 5 گیگاهرتزی آن‎ها روی دستگاه‎های سرفیس ناپدید شده، اما برای بعضی دیگر از کاربران اتصال وای-فای به طور کلی ناپدید شده است ( هردو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی). 

بازگردانی آپدیت 


بازگردانی درایور به نسخه‎ی قبلی مشکل را حل می‎کند. مایکروسافت هنوز هیچ چیزی درمورد این مشکل نگفته و هنوز مشخص نیست که چند دستگاه تا به حال دچار مشکل شده‎اند زیرا تعداد کسانی که مشکل را گزارش کرده‎اند خیلی هم زیاد نیست. این آپدیت جدید قرار بود که علاوه بر بهبود وای-فای طول عمر باتری را نیز بهبود بخشد اما بیشتر مشکل‎ساز شده است.

 

بیشتر بخوانید:

آپدیت می 2019 ویندوز 10 صدای کامپیوتر شما را خراب کرده است؟ آن را تعمیر کنید

ویندوز 10 20H1 تغییرات اساسی در این سیستم عامل ایجاد خواهد کرد

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر