نگاهی کلی به حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 10 DEX

نگاهی کلی به حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 10 DEX

نگاهی کلی به حالت دسکتاپ سامسونگ گلکسی نوت 10 DEX را در فیسیت ببینید.

هردو گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس حالت Dex سامسونگ را پشتیبانی می‌کنند که یک رابط کاربری کامپیوتر دسکتاپ است که جایگزین یک کامپیوتر دسکتاپ می‎شود. پیش از این برای استفاده از Dex باید گوشی خود را به طور مستقیم به یک مانیتور متصل می‎کردید که خودش یک محدودیت بسیار بزرگ به حساب می‎آمد، اما حالا دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. درحالی که شما هنوز می‎توانید با اتصال گوشی خود به یک مانیتور حالت Dex را فعال کنید اما از حالا به بعد می‌توانید از طریقی دیگر این قابلیت را فعال کنید. 

 

تنظیمات جدید نوت 10 Dex یک قدم بزرگ رو به جلو است 

در خانواده‎ی نوت 10، برای کار کردن با دسکتاپ Dex به یک کامپیوتر ویندوز و یک کابل USB است. وقتی که نوت 10 را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید، Dex در یک پنجره‎ی جداگانه در ویندوز10 نمایش داده می‎شود، درنتیجه شما مجبور نیستید مانیتور خود را از کامپیوتر جدا کنید تا بتوانید آن را به گوشی متصل کنید. علاوه بر آن از حالا به بعد می‎توانید از Dex روی لپ‎تاپ خود نیز استفاده کنید. 
حالت Dex جدید بیشتر شبیه به یک سیستم عامل دسکتاپ ویرچوال عمل می‎کند تا ویندوز. در این ویندوز می‎توانید از تمام قابلیت‌های Dex استفاده کنید و می‎توانید اندازه‎ی آن را تغییر دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های خوب آن انتقال فایل است و شما به راحتی می‎توانید فایل‎ها را از پنجره‎ی Dex با کشیدن و رها کردن به دسکتاپ ویندوز منتقل کنید. دراصل حالت DeX حتی به شما این امکان را می‎دهد تا اپلیکیشن‎های گوشی نوت 10 را از طریق همان پنجره اجرا کنید. شما می‎توانید از طریق پنجره‎ی DeX روی کامپیوتر خود پیام بفرستید و تماس‌ها را جواب دهید. 

 

کامپیوتر ویندوز و نوت 10 خود را به صورت وایرلس سینک کنید 

علاوه بر حالت Dex، نوت به صورت وایرلس نیز به کامپیوتر ویندوز متصل می‎شود و می‌توانید از طریق آن نوتیفیکیشن اپلیکیشن‎ها، پیام‎ها و حتی چیزهای دیگر گوشی را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید. درحالی که این قابلیت دقیقا Dex وایرلس نیست اما گفته می‎شود که در آینده این قابلیت پیشرفت‎های بیشتری خواهد داشت. 

 

اخبار مرتبط:

خانواده گلکسی نوت 10 معرفی شدند؛ سه عضو قدرتمند و بدون حاشیه

گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل گلکسی نوت 9؛ رقابت دو نسل از یک خانواده

قلم Spen؛ شگفت‌انگیزترین ویژگی گلکسی نوت 10

منبع خبر: androidauthority

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر