ویندوز دیفندر در فهرست بهترین آنتی ‌ویروس‌ها قرار گرفت

ویندوز دیفندر در فهرست بهترین آنتی ‌ویروس‌ها قرار گرفت

ویندوز دیفندر، آنتی ویروس پیش فرض ویندوز 10، در فهرست بهترین آنتی ‌ویروس‌ها قرار گرفت.

تا به امروز نام ویندوز دیفندر هیچ‌گاه به عنوان آنتی ویروس محبوب و یا بهترین آنتی ویروس آورده نشده بود اما حالا به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است و مایکروسافت هم بالاخره به این لیست اضافه شده است.

در واقع سافت پدیا به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که منبع آن موسسه مستقل امنیتی AV-Test است. این موسسه در بین ماه‌های می و ژوئن، 20 محصول امنیتی که استفاده خانگی دارد را بررسی کرده است تا مشخص کند که کدام محصول، بهترین امنیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

در این بررسی تنها 4 نرم افزار امنیتی توانستند نمره بالایی به دست بیاورند و جالب اینجاست که یکی از این نرم افزارهای امنیتی، ویندوز دیفندر مایکروسافت بوده است. سه نرم افزار امنیتی دیگر هم F-Scure SAFE 17 و Kaspersky Internet Security 19.0 و Norton Security 22.17 بوده است.

در بین این 4 نرم افزار، مهم‌ترین نقطه قوت ویندوز دیفندر مایکروسافت، رایگان بودن و همچنین نصب بودن به صورت پیش فرض روی ویندوز 10 است. این در حالی است که سه نرم افزار دیگر در حالت رایگان امکانات کاملی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند و مجبورید برای دسترسی کامل به امکانات مختلف، آن‌ها را خریداری کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بقیه آنتی‌ویروس‌هایی که مورد تست قرار گرفته‌اند و جایگاهی که به دست آورده‌اند را بشناسید. در تصویر زیر لیست این آنتی‌ویروس‌ها را ببینید:

لیست آنتی ویروس‌هایی که مورد تست قرار گرفته‌اند و رتبه بندی آنها

لیست آنتی ویروس‌هایی که مورد تست قرار گرفته‌اند و رتبه بندی آنها

 

این روزها نرم افزارهای امنیتی و آنتی‌ویروس‌های زیادی در بازار موجود هستند که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. بنابراین دست کاربران در انتخاب آنتی ویروس کاملاً باز است. اما با توجه به این که ویندوز دیفندر هم کاملاً رایگان است و هم اینکه به صورت پیش فرض روی ویندوز 10 است، شاید زمان آن رسیده است که به مایکروسافت و ویندوز دیفندر اعتماد کنید و به جای نصب برنامه‌های سنگینی که سیستم را دچار مشکل می‌کند، از همان ویندوز دیفندر استفاده کنید.

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم به ویندوز دیفندر اعتماد دارید و یا اینکه همچنان به سراغ دیگر آنتی ویروس ها میروید؟ نظرات و تجریبات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

5 مورد از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان 2019

منبع خبر: pcmag


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Mob Melli

دوشنبه, 21 مرداد 1398

نظر من اینه که
اینو از کجا پیدا کردی؟!

پاسخ

ثبت نظر