Xiaomi Mi Band 5 در دست ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد

Xiaomi Mi Band 5 در دست ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد

Xiaomi Mi Band 5 در دست ساخت است و به زودی منتشر خواهد شد.

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی خرداد ماه وارد بازار شد و حال وانگ هوانگ، موسس و رئیس هوامی (شرکتی که می بند را برای شیائومی تولید می‎کند) گفته که در حال توسعه‎ی می‎ بند 5 (Mi Band 5) است. این خبر از طرف وب‎سایت Wareable منتشر شده است. 
وانگ هوانگ گفته که هنوز زمان دقیق انتشار می بند 5 مشخص نیست، اما مرحله‎ی تولید آن با شرکت شیائومی شروع شده و به زودی وارد بازار خواهد شد. انتظار می‎رود که این دستگاه سال آینده وارد بازار شود. 
از آنجایی که هوانگ گفته که زمان انتشار مشخص نیست، اما به زودی و در سال آینده منتشر خواهد شد، انتظار می‎رود که این دستگاه اوایل سال 2020 وارد بازار شود. یعنی در دیرترین حالت، این فیتنس ترکر خرداد ماه سال دیگر، دقیقاً یک سال پس از انتشار می بند 4 منتشر می‎شود.  
این که شرکت شیائومی تصمیم به ساخت یک مدل دیگر از فیتنس ترکر ارزان قیمت خود گرفته است، خیلی عجیب نیست چرا که می بند 4 از خرداد ماه که وارد بازار شده توانست در هشت روز یک میلیون نسخه بفروشد. با وجود قیمت پایین، این دستگاه دارای قابلیت‎های فوق‎العاده مثل صفحه نمایش تاچ اسکرین رنگی، ردیاب شنا و قابلیت‎های پیشرفته‎ی ساعت‎های هوشمند مثل کنترل موزیک است.
هوانگ همچنین گفت که به همکاری خود با شرکت شیائومی برای تولید محصولات می بند که بسیار محبوب هستند ادامه خواهد داد و ما شاهد مدل‎های بالاتری از این فیتنس ترکرها خواهیم بود. 
هنوز چیز زیادی درمورد دستبند هوشمند می بند 5 شیائومی نمی‎دانیم اما به احتمال زیاد این دستگاه نیز مانند مدل‎های قبلی خوب خواهد بود. زیرا می بند 4  در نقدها نظرات خوبی دریافت کرده و امتیاز 4.5 را بدست آورده است و با وجود قیمت پایین قابلیت‎های خیلی خوبی دارند. البته این دستگاه به GPS مجهز نیست، در نتیجه ممکن است در مدل بعدی، در صورتی که هوامی بتواند قیمت را همچنان پایین نگاه دارد شاهد این قابلیت نیز باشیم. 

 

بیشتر بخوانید:

اپل واچ سری 5 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی می‌شود

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر