بازی For Honor برای مدت محدودی در پلتفرم کامپیوتر شخصی رایگان است

بازی For Honor برای مدت محدودی در پلتفرم کامپیوتر شخصی رایگان است

شرکت یوبی‎سافت For Honor را به رایگان برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌کند. شما برای دریافت رایگان این بازی تنها تا 5 شهریور فرصد دارید. البته شما تنها می‎توانید نسخه‎ی استاندارد بازی را دریافت کنید اما از آنجایی که به رایگان است جایی برای گلایه وجود ندارد. 


For Honor چیست؟


For Honor یک بازی هیجان انگیز ماجراجویانه از زاویه دید شخص ثالث است. شما در نقش یک سرباز در زمان قدیم، مثل شوالیه یا سامورایی هستید و باید با دشمنان مبارزه کنید. امکان بازی تک نفره و چند نفره در این بازی موجود است. 
For Honor در سال 2017 منتشر شد و برای کامپیوتر شخصی، پلی‎استیشن4 و ایکس باکس وان موجود است. این بازی به رایگان روی گیم استور اپیک پلی‎استیشن پلاس قرار گرفته و حال می‎توانید از طریق Uplay آن را روی کامپیوتر نیز دانلود و نصب کنید. 

 

چطور For Honor را به رایگان بازی کنیم؟ 


برای دریافت نسخه‎ی استاندارد For Honor روی کامپیوتر آن را از سایت Uplay دانلود کنید و برای این کار تنها تا 5 شهریور امسال فرصت دارید. اگر تا به حال نام Uplay را نشنیده‎اید، کافی است به وب‎سایت Ubisoft رفته و یک حساب کاربری Uplay بسازید. 
اگر تا زمان مشخص شده For Honor را دانلود کنید می‎توانید آن را برای همیشه داشته باشید. در حال حاضر For Honor در فصل سوم خود است و یوبی‎سافت امیدوار است که شما برای آن پول پرداخت کنید. با این حال در نسخه‎ی رایگان نیاز نیست شما هیچ پولی پرداخت کنید. 
درحالی که گفته شده شما تا 5 شهریور فرصت دارید اما درمورد این تاریخ کمی ابهام وجود دارد چرا که سایت امریکایی یوبی‎سافت گفته که شما برای دریافت نسخه‎ی رایگان تا 7 شهریور فرصت دارید. در هر صورت بهتر است که هرچه زودتر آن را دانلود کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

نسخه‎ی رایگان بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر