اپل iOS 13.1 بتا را پیش از iOS 13 منتشر کرد‎

اپل iOS 13.1 بتا را پیش از iOS 13 منتشر کرد‎

تنها دو هفته تا زمان معرفی آیفون 11 به دنیا مانده است و درنتیجه زمان زیادی برای تکمیل سیستم عامل iOS 13 نمانده است. اما اگر اپل قصد نداشته باشد iOS 13 را تا آن موقع تکمیل کند چه؟ شاید به این دلیل شرکت اپل سه شنبه‎ی گذشته نسخه‎ی بتای توسعه دهندگان iOS 13.1 و پس از آن نسخه‎ی بتای عمومی آن را منتشر کرده است. 
بله کاملاً درست خواندید. اپل یک نسخه‎ی بتا از سیستم عامل آیفون را که هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده منتشر کرده است. این شرایط کمی عجیب است اما کورتیس هربرت، توسعه دهنده‎ی نرم‎افزار، در این زمینه می‎گوید که این موضوع برای شرکت اپل خیلی هم غیرعادی نیست. اپل معمولاً به تاریخ‌های مقرر برای توسعه‎ی نرم‎افزارهایش نمی‎رسد. این اتفاق برای ایرپلی2 و چت‌های گروهی فیس‌تایم نیز افتاد که باگ‎های نرم‎افزاری خیلی بد و شکاف‌های امنیتی بسیار حساسی داشتند که پچ آن‌ها چند سال طول کشید. 
اگر اپل بتواند روند توسعه را طول دهد و iOS 13.0 را به طور رسمی معرفی نکند می‎تواند از فشار کاسته و برای رفع باگ‌ها فرصت کافی پیدا کند و همچنین با کمک کاربران مشکلات را پیدا کند. اما این تصمیم کمی شک برانگیز است، زیرا ممکن است مانند iOS 11 این نسخه نیز پر از مشکل باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار اندروید 10 تأیید شد؛ 12 شهریورماه منتظر نسخه جدید اندروید باشید

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر