نصب دوباره سیستم عامل ویندوز10 از طریق فضای ابری

نصب دوباره سیستم عامل ویندوز10 از طریق فضای ابری

تا به حال برای نصب دوباره ویندوز به یک نسخه‎ی محلی نیاز داشتیم که یا روی کامپیوتر و یا یک حافظه‎ی اکسترنال ذخیره شده بود، اما از حالا به بعد می‎توانید نسخه‎ی ویندوز 10 را از اینترنت دریافت کنید. علاوه بر تغییر در حالت تبلت، Windows 10 Insider Preview Build  شامل قابلیت جدید دانلود ویندوز از طریق فضای ابری برای زمان‎هایی که قصد تعویض ویندوز دارید است. مانند قابلیتی که سال‌ها در مک موجود بوده، از حالا به بعد می‎توانید با استفاده از اتصال اینترنت خود این سیستم عامل را از فضای ابری دانلود کنید. البته برای این کار باید یک پارتیشن بکاپ داشته باشید. 
شرکت مایکروسافت در این زمینه توضیح داده که این کار اپلیکیشن‎های موجود و هرچیزی که از آن بکاپ نگرفته باشید را حذف می‌کند. درضمن به خاطر داشته باشید که این قابلیت هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، درنتیجه بهتر است فعلاً صبر کنید تا نسخه‌ی رسمی منتشر شود. وقتی که این قابلیت منتشر شود دیگر برای تعویض ویندوز خود می‌توانید به راحتی و بدون دردسر آن را از فضای ابری دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

مایکروسافت رابط کاربری ویندوز 10 را برای تبلت تغییر می‌دهد

 

 

منبع خبر: engadget

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر