ایسوس از لپ‎تاپ‌های ProArt StudioBook خود در مراسم IFA 2019 رونمایی کرد

ایسوس از لپ‎تاپ‌های ProArt StudioBook خود در مراسم IFA 2019 رونمایی کرد

ایسوس در مراسم تکنولوژی  IFA 2019 از لپ‎تاپ‌های ProArt StudioBook خود رونمایی کرد. این شرکت ادعا کرده که  ProArt StudioBook One از نظر گرافیک قوی‎ترین لپ‎تاپ دنیاست. 
با کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 6000 و پردازنده‎ی  Intel Core i9 و همچنین صفحه نمایش 15 اینچی 4K Pantone و همچنین رفرش ریت 120 هرتز این لپ‎تاپ برای حرفه‎ای‌ها یک دستگاه بسیار قوی محسوب می‎شود. بنا به گفته‎ی باب پیت، معاون رئیس بخش تصویر سازی حرفه‎ای انویدیا، این لپ‎تاپ برای کسانی که با محصولات ویرچوال، ویرایش 8K، تحلیل داده، طراحی CAD ، شبیه‎سازی و دیگر کارهای بسیار سنگین سروکار دارند یک دستگاه قابل حمل و بسیار قوی است که توسط آن می‎توانند محتوای بسیار با کیفیت را در هر جایی تولید کنند. 
البته برای کسانی که نیاز به عملکرد خیلی بالا ندارند Asus ProArt StudioBook One کمی زیادی قوی است. به همین دلیل ایسوس یک سری از لپ‎تاپ‎های حرفه‎ای ProArt StudioBook را برای بودجه‌های مختلف تولید کرده است. 

 

خانواده‎ی ProArt StudioBook


مراسم IFA 2019 همچنین شاهد رونمایی از لپ‎تاپ 17 اینچی ProArt StudioBook Pro X بود که به گفته‎ی اسوس اولین لپ‎تاپ کوادرو با صفحه نمایش NanoEdge چهار طرفه است. این لپ‎تاپ بسیار نازک است و ظاهر مدرنی دارد و ابعاد آن مشابه لپ‎تاپ‎های 15 اینچی است. چیزی که آن را جالب‎تر می‎کند این است که در عین حال که سبک است صفحه نمایش بزرگی دارد. این لپ‎تاپ دارای کارت گرافیک Quadro RTX 5000 و پردازنده‎ی نسل نه Intel Xeon یا Core i7 است. 
درضمن این اولین لپ‎تاپ کوادرو دنیا با صفحه نمایش دوم در قالب ScreenPad 2.0 است. ScreenPad 2.0 یک صفحه نمایش لمسی است که جایگزین تاچ‌پد در لپ‎تاپ‌های معمولی می‌شود. لپ‌تاپ‌های سری ProArt StudioBook از آبان ماه در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. البته با قابلیت‌هایی که گفته شد نباید انتظار یک دستگاه ارزان قیمت را داشت. 

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 معرفی شد؛ اولین لپ تاپ با رفرش ریت 300 هرتزی

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر