گوشی جدید سونی اکسپریا کامپکت در مراسم IFA 2019 معرفی شد

گوشی جدید سونی اکسپریا کامپکت در مراسم IFA 2019 معرفی شد

شرکت سونی یک سال و نیم پس از انتشار آخرین گوشی هوشمند خود بالاخره گوشی سونی اکسپریا کامپکت را معرفی کرد. شرکت سونی یک ویدئو کوتاه در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و در آن از گوشی اکسپریا کامپکت رونمایی کرده است. درحالی که در این ویدئو خود گوشی نشان داده نمی‌شود اما جمله‌ی «اکسپریا در کف دستتان» را نشان می‌دهد که خودش بیانگر همه چیز است. سونی رسماً چیزی نگفته اما ما می‌دانیم که نشست خبری سونی در تاریخ 14شهریور ساعت 13:00 به وقت برلین است. 
ما چیز زیادی درمورد گوشی سونی اکسپریا کامپکت نمی‌دانیم، با این حال شایعات زیادی درمورد گوشی‌های شرکت سونی شنیده‌ایم. ممکن است این دستگاه همان سونی اکسپریا 2 باشد و یا یک نسخه‎ی فشرده از آن باشد. بازگشت سری گوشی‌های کامپکت سونی یک خبر خیلی مهم است زیرا طرفداران بسیار زیادی دارد. آخرین گوشی فشرده‌ی این شرکت Xperia XZ2 Compact بود که ابتدای سال 2018 معرفی شد. گوشی Xperia XZ3 که در مراسم IFA 2018 معرفی شد هیچ نمونه‌ی کامپکت یا فشرده‌ای نداشت. گوشی سونی اکسپریا 1 که مدل بعدی  XZ3 بود نیز نسخه‌ی کامپکت نداشت، گرچه گوشی اکسپریا 10 یک نسخه‌ی ارزان‌تر از آن بود. 

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر