ایفا 2019: پشتیبانی کنترلر DualShock 4 به سونی اکسپریا 1 می‌آید

ایفا 2019: پشتیبانی کنترلر DualShock 4 به سونی اکسپریا 1 می‌آید

پس از معرفی گوشی جدید اکسپریا 5، شرکت سونی اعلام کرد که از حالا به بعد گوشی‌های پرچم‌دار سونی اکسپریا 1 می‌توانند کنترلرهای DualShock 4 را پشتیبانی کنند. سونی در مراسم  IFA 2019، پس از معرفی جدیدترین گوشی کامپکت خود این خبر را نیز اعلام کرد. 
خبر انتشار گوشی جدید خودش به تنهایی یک خبر بزرگ و هیجان انگیز بود، اما خبر اتصال وایرلس کنترل  IFA 2019 پلی‎استیشن به اکسپریا 1 و اکسپریا 5 به این معنی است که گیمینگ در سفر از همیشه راحت‌تر خواهد شد. قابلیت پشتیبانی از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری به سونی اکسپریا 1 اضافه خواهد شد. 

 

چرا این خبر مهم است؟ 


شما از حالا به بعد می‌توانید از کنترلر DualShock 4 خود برای گیمینگ با اکسپریا 1 و اکسپریا 5 استفاده کنید و دیگر لازم نیست که یک کنترلر جدید بخرید. گیمینگ با موبایل کار دشواری است  این که بتوانید از یک گیم‌پد مناسب با دستگاه خود استفاده کنید کنترل و لذت بازی را بیشتر خواهد کرد. استفاده از DualShock 4 شبیه این است که یک کنسول کوچک را در دستان خود داشته باشید. 
سونی هنگام معارفه از بازی بسیار محبوب فورتنایت نام برد و توضیح داد که چطور با کنترلر راحت‌تر می‌توان این بازی را انجام داد و کنترل بیشتری داشت. درضمن شما هنگام بازی مجبور نیستید با دستان خود روی صفحه را بپوشانید و می‌توانید خیلی راحت صفحه نمایش را ببینید. علاوه بر آن وقتی که گوشی را افقی قرار می‌دهید صفحه نمایش با نسبت ابعاد 21:9 اکسپریا 1 و اکسپریا 5 یک دید بهتر و وسیع‎تر از گیم را به شما می‌دهد. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر