آدیداس FWD-01: ایرباد وایرلس برای دوندگان

آدیداس FWD-01: ایرباد وایرلس برای دوندگان

در مراسم  IFA 2019،  آدیداس با همکاری شرکت زوند دو مدل هدست ورزشی خود را معرفی کرد.  FWD-01 یک ایرباد وایرلس است که از طریق یک بند گردنی به هم متصل می‌شود. در طراحی این ایرباد به طور خاص دوندگان در نظر گرفته شده‌اند.
این ایرباد شارژ USB-C را پشتیبانی کرده و تا 16 ساعت باتری آن طول عمر دارد. FWD-01 در برابر عرق مقاوم و کنترل آن نیز بسیار ساده است و لازم نیست خیلی با احتیاط عمل کنید. صدای این هدفون بسیار قوی و خوب است و البته صدای بیرون را به طور کامل حذف نمی‌کند. آدیداس در این مورد گفت که این موضوع کاملاً عمدی بوده و هدف این است که ورزشکاران به راحتی بتوانند حتی در محیط‌های شهری نیز از آن استفاده کنند. 
درحالی که این ایرباد ها نسبت به مدل‌های مشابه بزرگ‌تر هستند اما اصلاً در گوش سنگینی نمی‌کند و بسیار زیباست. این هدفون‌ها هنگامی که استفاده نمی‌شوند توسط آهنربا زیر گردن به یکدیگر متصل می‌شود و وقتی گوشی‌ها در این حالت قرار می‌گیرند موزیک نیز متوقف می‌شود. 
آدیداس همچنین در مراسم  IFA 2019 هدفون‌های روی گوشی RPT-01 خود را معرفی کرد که طوری طراحی شده تا هنگامی که در حال ورزش سنگین هستید سر جای خودش باقی بماند. این هدفون‌ها بسیار راحتند. 
RPT-01 شارژ USB-C را پشتیبانی کرده و باتری آن تا 40 ساعت طول عمر دارد. مشخص است که در طراحی این هدفون‌ها دقت زیادی شده است. هیچ کنترل لمسی روی خود گوشی‌ها قرار داده نشده و برای کنترل باید از دکمه استفاده کنید. علاوه بر کنترل استاندارد این هدفون‌ها دارای سه دکمه قابل شخصی سازی هستند که توسط یک اپلیکیشن می‌توانید عملکرد آن‌ها را تغییر دهید. 
هردو هدفون بسیار زیبا هستند و استفاده از آن‌ها لذت بخش است که البته برای یک شرکت ورزشی چیز عجیبی نیست. قیمت  FWD-01، 150 دلار و قیمتRPT-01، 170 دلار است و هم اکنون برای پیش خرید روی سایت آدیداس موجود هستند.  

 

بیشتر بخوانید:

کایرین 990 5G رونمایی شد؛ قدرتمندترین پردازنده هواوی برای گوشی

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر