راک استار گیمز لانچر با بازی GTA رایگان

راک استار گیمز لانچر با بازی GTA رایگان

راک استار گیمز لانچر با بازی GTA رایگان

شرکت راک‌استار یک لانچر گیمینگ کامپیوتر شخصی به نام راک استار گیمز لانچر را تأسیس کرده است. توسط این پلتفرم، راک‌استار می‌تواند گیم‎های خود را به طور مستقیم و بدون نیاز به گیم‌استورهایی مانند استیم به گیمرها ارائه دهد. 

ممکن است فکر کنید با وجود لانچرهای گیم کامپیوتر شخصی چرا باید راک استار گیمز لانچر را دانلود کنید؟ به این دلیل که می‌توانید از طریق راک استار Grand Theft Auto: San Andreas را به رایگان بازی کنید. 

 

چطور از را استار گیمز لانچر انجام دهیم؟ 

با استفاده از راک استار گیمز لانچر شما می‎توانید جدیدترین بازی‎های راک استار گیمز را خریده و نصب کنید. درحالی که هنوز خیلی بازی‎های زیادی در این پلتفرم موجود نیست اما می‎توانید GTA V, GTA 3, GTA: Vice City, Bully: Scholarship Edition, L.A. Noire و Max Payne 3 را از آن دریافت کنید. 

اما چطور راک استار گیمز لانچر را دانلود و نصب کنیم؟ کافی است مراحل زیر را طی کنیم:

1- به سایت Rockstar Games Launcher بروید.

2- روی «Download for Windows» کلیک کنید. 

3- اینستالر را باز کرده و قدم‌های گفته شده را طی کنید. 

4- یک حساب کاربری Rockstar Social بسازید. 

5- Rockstar Games Launcher را باز کرده و وارد شوید. 

برای دریافت نسخه‎ی رایگان Grand Theft Auto: San Andreas روی بنر در بالای صفحه خوش آمدید کلیک کنید. مراحل گفته شده را طی کنید تا این بازی به آرشیو شما اضافه شود. به این صورت شما می‎توانید GTA را به طور کاملاً رایگان بازی کنید. علاوه بر GTA رایگان شما می‎توانید تمام بازی‎های راک استار گیمز لانچر را در یک مکان داشته باشید. در ضمن بازی‌ها به صورت خودکار آپدیت شده و حتی می‌توانید بعضی از آن‌ها را روی فضای ابری ذخیره کنید. دلیل این که راک استار گیمز لانچر نسخه‌ی رایگان GTA: San Andreas را روی پلتفرم خود قرار داده شدت محبوبیت این بازی است. 

 

بیشتر بخوانید:

لیست کامل کدهای تقلب و یا رمزهای بازی GTA V برای PC

 

انتشار GTA 6، یک خبر بد برای کاربران پلی‎استیشن4 و ایکس‎باکس وان

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mehrab

یک‌شنبه, 23 شهریور 1399

وقتی لانچر راک استار رو اجرا میکنم دایره کنار فلش موس میچرخه و بعد همینجوری میره و دوباره میاد اما لانچر بالا نمیاد میشه کمک کنید لطفا

پاسخ

محمد علی هرمزی

یک‌شنبه, 11 آبان 1399

جی تی ای v

پاسخ

ثبت نظر