گلکسی M10s و M30s سامسونگ رونمایی شدند؛ قدرتنمایی سامسونگ در بازار ارزان قیمت

گلکسی M10s و M30s سامسونگ رونمایی شدند؛ قدرتنمایی سامسونگ در بازار ارزان قیمت

گلکسی M10s و M30s سامسونگ رونمایی شدند؛ قدرتنمایی سامسونگ در بازار ارزان قیمت.

گلکسی M10s و گلکسی M30s دو گوشی جدید از خانواده گلکسی M سامسونگ هستند که هر دو برچسب قیمتی فوق العاده خوب، مشخصات میانرده و باتری حجیمی دارند. سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی M10s قصد دارد جایگاه این شرکت در بازارِ گوشی‌های پایین رده را تقویت کند و هدفش از عرضه گوشی گلکسی M30s، تکان دادن بازار گوشی‌های میانرده است، جایگاهی که سامسونگ سال گذشته به خوبی خودش را در آن نشان داد. با فیسیت همراه باشید تا این دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

 

گلکسی M10s سامسونگ

این گوشی با چندین بهبود بزرگ نسبت به گلکسی M10 همراه بوده است، گوشی که در ماه ژانویه همین امسال رونمایی شد. گلکسی M10s از نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED بهره می‌برد. در پنل جلویی یک بریدگی بسیار کوچک برای قرار گرفتن دوربین سلفی هم قرار گرفته است که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون آن قرار گرفته است.

پنل پشتی این گوشی اما کاملا شبیه به گلکسی M10 است با این تفاوت که سنسور اثر انگشت به پنل پشتی اضافه شده است. اما دوربین اصلی و جایگاه آن هم تغییر نکرده است، در پنل پشتی دو دوربین، یکی با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و لنز دیگر 5 مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، قرار گرفته است.

از نظر سخت افزاری این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7884B با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی مجهز شده است. سامسونگ در این گوشی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد اما این حافظه داخلی، به واسطه کارت حافظه قابل ارتقا هم هست. این گوشی به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 15 واتی مجهز شده است که از کانکتور USB Type-C بهره می‌برد.

گوشی هوشمند گلکسی M10s به اندروید 9.0 پای و واسط کاربری OneUI 1.5 مجهز شده است و در دو رنگ آبی تیره و مشکی و با قیمت حدود 126 دلار، از تاریخ 29 سپتامبر راهی بازار خواهد شد.

گلکسی M10s سامسونگ

 

گلکسی M30s سامسونگ

مهم‌ترین مشخصه گلکسی M30s سامسونگ، باتری پرظرفیت آن است که حجیم ترین باتری به کار رفته در گوشی‌های این سری است. این گوشی از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، این در حالی است که نسخه معمولی این گوشی، یعنی گلکسی M30 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود.

این گوشی به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است. در بالای نمایشگر هم شاهد یک ناچ infinity-u بسیار کوچک هستیم که جایگاه دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. در پایین نمایشگر هم یک حاشیه باریک قرار گرفته است.

در پنل پشتی هم شاهد دوربین سه گانه‌ای هستیم که به صورت عمودی در پنلی مستطیل شکل، در کنار فلش قرار گرفته است. این گوشی دارای سه دوربین، یکی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و لنز 5 مگاپیکسلی عمق سنج، است. ضمنا در پنل پشتی و در بالای لوگوی سامسونگ هم سنسور اثرانگشت قرار گرفته است.

گلکسی M30s سامسونگ

گلکسی M30s سامسونگ

 

گلکسی M30s سامسونگ به پردازنده 10 نانومتری Exynos 9611، با چهار هسته Cortex A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، مجهز شده است. سامسونگ در این گوشی دست شما را باز گذاشته است و این گوشی را در چند نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد کرد. البته این را هم بدانید که امکان افزایش حافظه این گوشی، به لطف کارت حافظه میکرو اس دی هم وجود دارد.

گوشی هوشمند گلکسی M30s سامسونگ که از اندروید 9.0 پای و واسط کاربری One UI 1.5 بهره می‌برد، در سه رنگ سفید، آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ از تاریخ 29 سپتامبر این گوشی را در آمازون در هند و فروشگاه e-store سامسونگ و با قیمت 196 دلار برای نمونه این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 238 دلار برای گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، به فروش خواهد رساند.

 

اخبار مرتبط:

سامسونگ گلکسی A90 5G معرفی شد؛ یک گوشی قدرتمند در لباس میانرده

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر