اپل هشدار داد که آیفون‌های 6s و 6s پلاس ممکن است به ناگهان از کار بیوفتند

اپل هشدار داد که آیفون‌های 6s و 6s پلاس ممکن است به ناگهان از کار بیوفتند

اپل هشدار داد که آیفون‌های 6 و 6s ممکن است به ناگهان از کار بیوفتند.

یک مشکل سخت افزاری برای گوشی‌های اپل پیش آمده است که باعث شده میلیون‌ها کاربر که گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دارند دچار مشکل شده و گوشی‌های آن‌ها دیگر روشن نشود. 
این مشکل به همراه مشکل صفحه کلید مک‎بوک، چند مشکل امنیتی و همچنین آپدیت‌های مداوم، باعث شده تا آبروی این شرکت که همیشه ادعای کیفیت دارد کمی به خطر بیوفتد. این مشکل اخیر آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس را درگیر کرده که بین اکتبر 2018 تا آگوست 2019 ساخته شده‌اند (البته تولید اولین آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس به سال 2014 و 2015 برمیگردد). برای کاربرانی که به مشکل برخورده‌اند شرکت اپل به صورت رایگان گوشی آن‌ها را تعمیر می‌کند.

 

نکته: این گوشی‌ها هنوز تا سپتامبر 2018 تولید میشده اند و هنوز هم قطعات آن‌ها تولید میشود.


مشکلات مک‎بوک اعتماد کاربران را به سخت‌افزار اپل از بین برده و مشکلات  iOS اعتماد کاربران را نسبت به امنیتی دستگاه‌های اپل زیر سوال برده است. یک مشکل سخت‌افزاری مثل این به خصوص در دستگاه‌هایی که اخیراً تولید شده است به طور مستقیم با آبروی این شرکت بازی خواهد کرد. 
اپل در سایت پشتیبانی خود اعلام کرده که این دستگاه به خاطر بروز یک مشکل در اجزای خود خاموش می‌شود. البته کاربرانی که دچار مشکل شده‌اند میتوانند شماره سریال آیفون 6 اس یا آیفون 6 اس پلاس خود را چک کنند و ببینند که می‌توانند از تعمیر رایگان استفاده کنند یا خیر. اپل گفته که اگر گوشی شما مشکل دیگری مثل صفحه نمایش شکسته داشته باشد باید این مشکل پیش از دریافت سرویس رفع شود، درنتیجه شما باید ابتدا برای تعمیر صفحه کلید خود پول هزینه کنید تا بتوانید از تعمیر رایگان سخت‌افزار استفاده کنید. درضمن شما نمی‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به یک کشور دیگر که گوشی خود را از آن خریداری نکرده‌اید ببرید. این موضوع می‌تواند کاربرانی را که در سفر به مشکل برخورده‌اند دچار مشکل کند. درضمن تعمیر رایگان تنها تا 24 ماه پس از خرید ممکن است. 

 

بیشتر بخوانید:

نسل 7 آیپد اپل با صفحه نمایش بزرگتر

 

منبع خبر: forbes

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

VaHiD

یک‌شنبه, 14 مهر 1398

بهتر نیست قبل از ارسال خبر اطلاعات متن رو چک کنید؟ آیفون 6s بیشتر از 1 سال از توقف تولیدش میگذره (در مورد 6 حرفی نزنیم بهتره) بعد در مورد تولید سال 2019 و مهلت 24 ماهه ی پشتیبانی صحبت کردید؟
این خبر مربوط به حدود 3 یا 4 سال قبله و فقط تاریخ ها تغییر کرده، با یک جستجوی ساده خودتون متوجه میشید

پاسخ

ثبت نظر