آدوب حساب کاربری هزاران کاربر را غیرفعال می‌کند

آدوب حساب کاربری هزاران کاربر را غیرفعال می‌کند

شرکت نرم‌افزاری ادوبی اعلام کرد که به زودی اشتراک کاربری تمام کاربران ونزوئلایی را به خاطر تحریم‌های دولت آمریکا حذف خواهد کرد. این شرکت به تمام ونزوئلاییها تا تاریخ 28 اکتبر وقت داده تا تمام فایل‌های ذخیره شده در حساب کاربری خود را دانلود کنند. شرکت ادوبی به تمام کاربرانی که حساب آن‌ها حذف خواهد شد ایمیل می‌دهد. 
این تحریم‌ها شامل تمام کاربران رایگان و همچنین کاربرانی که برای سرویس‌هایی مثال ادوبی کریتیو کلود پول پرداخته‌اند می‌شود. پس از پایان زمان تعیین شده کاربران دیگر نخواهند توانست سرویس جدید بخرند. 
ادوبی تصمیم گرفته تا به خاطر قانون 13844 که رئیس جمهور، دونالد ترامپ امضا کرد که طی آن تمام شرکت‌های امریکایی از انجام هرگونه تجارت با ونزوئلا، ایران، کره شمالی و سوریه منع می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ مثل گوگل، اپل، مایکروسافت، پی‌پال و شرکت‌های بزرگ دیگر به خاطر جلوگیری از ایجاد مشکلات قانونی کاربران این کشورها را مسدود کرده‌اند. برای مثال در مرداد ماه شرکت مایکروسافت کاربران ایرانی را از دسترسی به حساب‌های کاربریشان به گیت‌ هاب منع کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

چکاپ پسورد گوگل امنیت شما را تضمین می‌کند

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیف

جمعه, 19 مهر 1398

سلام البته تا جایی که من می‌دونم «ادوبی» بیشتر بهتره.

پاسخ

ثبت نظر