اندروید 10 بتا به سامسونگ گلکسی اس10 و نوت 10 می‌آید

اندروید 10 بتا به سامسونگ گلکسی اس10 و نوت 10 می‌آید

اندروید 10 به زودی منتشر خواهد شد و حال ما منتظریم که شرکت سامسونگ، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند اندروید گوشی‌های خود را با این نرم‌افزار جدید آپدیت کند. انتظار می‌رود که این شرکت نسخه‌ی بتای این سیستم عامل را روی گوشی‌های خود اجرا کند. 
بنا به گفته‎ی یک منبع موثق، گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس10 و نوت 10 خواهند توانست به برنامه‌ی اندروید 10 بتا دسترسی داشته باشند. در ابتدا گوشی‌هایی که در امریکا موجودند و پس از آن گوشی‌های اروپایی می‌توانند به این سیستم عامل دسترسی داشته باشند. تا پایان ماه سامسونگ برنامه‌ی خود را برای دریافت اندروید 10 اعلام خواهد کرد. 
پارسال سامسونگ اعلام کرد که اندروید 9 پای به گلکسی اس 9 خواهد آمد و در آبان ماه نسخه‌ی بتا را برای چند کشور منتشر کرد و ایالات متحده جز آخرین کشورهایی بود که این سیستم عامل را دریافت کرد. 
شرکت سامسونگ اعلام کرد که نسخه‎ی بتای اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 به زودی منتشر خواهد شد. اولین گوشی‎هایی که آن را دریافت خواهند کرد سامسونگ گلکسی S10e, S10 و S10+ خواهند بود. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‎ی بتا اعلام نشده است و سامسونگ از کاربران خواسته تا کمی بیشتر صبر کنند زیرا سامسونگ قصد دارد با ثبات‌ترین نسخه‌ی ممکن را منتشر کند. 

 

بیشتر بخوانید:

لیست کامل گوشی‌هایی اندروید 10 را دریافت می‌کنند

 

منبع خبر: androidpolice

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر