گوشی میان‌رده HTC، گوشی HTC Exodus 1s بر پایه بلاک‌ چین رونمایی شد

گوشی میان‌رده HTC، گوشی HTC Exodus 1s بر پایه بلاک‌ چین رونمایی شد

گوشی میان‌رده HTC بر پایه بلاک‌چین رونمایی شد؛گوشیHTC Exodus 1s در ویتنام رونمایی شد.

شرکت تایوانی اچ تی سی، دومین گوشی مخصوص بلاک‌ چین خود را به بازار معرفی کرد. گوشی جدید در گروه میان‌رده عرضه شده و به قفل سخت‌ افزار مجهز است که هر گونه هک و دسترسی از طریق اینترنت به بیت‌ کوین‌های شما را غیر ممکن خواهد کرد. در واقع این گوشی بستری بسیار امن برای افرادی است که علاقه‌مند به تجارت با بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی هستند.

ویژگی اصلی این گوشی بلاک چین آن است که همه ابزارهای مورد نیاز برای یک رشته عملیات بر پایه بلاک‌ چین و استفاده از ارزهای مجازی را در خود جای داده است. از طرفی برای مرور اینترنت و انجام هر کاری در اینترنت، نیز از مرورگر ویژه Web 3 استفاده خواهد شد که به صورت پیش فرض به کیف پول الکترونیک Zion Vault مجهز شده است. این امکان نیز وجود دارد که کاربران بتوانند با استفاده از حسگر اثر انگشت خود عملیات احراز هویت برای پرداخت‌های الکترونیک را انجام دهند.

 

مشخصات فنی گوشی بلاک چین HTC Exodus 1s

گوشی HTC Exodus 1s، دومین گوشی بلاک چین اچ تی سی، به نمایشگری 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. قلب تپنده این گوشی پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 435 است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین دیگر با همین رزولوشن در پشت دستگاه بهره می‌برد.

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت استفاده از اینترنت 4G نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که قرار است در مرحله اول در اروپا و با قیمت 219 یورو عرضه شود.

 

 

 

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر