وعده تولید موبایل امن در کشور ظرف 6 ماه آینده

وعده تولید موبایل امن در کشور ظرف 6 ماه آینده

وعده تولید موبایل امن در کشور ظرف 6 ماه آینده، سردار جلالی وعده ساخت موبایلی امن را داده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در میان خبرنگاران گفت:

برای اینکه سیستم تلفن همراه امن تولید انبوه شود به حمایت نیاز داریم و می توانیم این سیستم را در شش ماه آینده به تولید صنعتی برسانیم.

در تهدید نظامی، دشمن می‌داند توان مقابله یا ماجراجویی نظامی را ندارد. بنابراین برای از دست ندادن دستاوردهای خود در شبکه‌های اجتماعی مجبور است نمایشی از لشکرکشی مانند جا به جایی چند ناو یا هواپیما انجام دهد اما نمی خواهد وارد جنگ شود.

به گفته مقامات آمریکایی، آنها حملاتی در فضای سایبر انجام دادند اما این حملات در تور دفاعی ما قرار گرفت و از بین رفت و آمریکایی‌ها نیز به آن اعتراف کردند آنها در حوزه سیاسی تلاش‌هایی را انجام می دهند زیرا می‌دانند اگر جمهوری اسلامی ایران گام چهارم خود را در برابر بدعهدی‌های طرف‌های برجام انجام دهد دیگر تعهد مهمی برای ایران در برجام باقی نمی ماند.

آمریکایی ها اگر در فضای سایبر 100 درصد توان آفندی داشته باشند 300 درصد آسیب پذیری دارند و این موضوع به وضعیت اتصال زیرساخت‌های کشورها به فضای سایبر بستگی دارد. آمریکایی‌ها خیال می‌کردند می توانند با یک حمله سایبری نطنز را نابود کنند اما در فضای برخورد با حملات سایبری آمریکایی‌ها مقامات این کشور اعلام کردند آن چه که از واکنش جمهوری اسلامی ایران به آمریکا آسیب رسانده است 100 برابر آسیبی است که آمریکایی ها توانسته اند به ما وارد کنند.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر